Biotechnologia.pl
łączymy wszystkie strony biobiznesu
Polski startup Sundose jedzie do Tajpei!
Sundose jako jedyny startup z Polski weźmie udział w 2017 Global Startup Talents@Taipei Program. Już w połowie listopada, razem z 19 innymi startupami z całego świata, Sundose będzie próbował zachwycić swoim produktem rynek azjatycki tak, aby w niedalekiej przyszłości wprowadzić swój produkt do sprzedaży.

 

 

 

2017 Global Startup Talents@Taipei Program to międzynarodowy program skierowany do startupów z branż IoT (Internet rzeczy), biotechnologii, Life Science oraz ICT (technologie informacyjne i komunikacyjne). Celem Programu jest stworzenie możliwości nawiązania nowych kontaktów biznesowych i integracja środowiska startupowego. Udział w projekcie jest szansą zaprezentowania projektu na rynku azjatyckim oraz opracowania strategii wejścia na rynek Chin i Azji.

2017 Global Startup Talents@Taipei Program to piętnastodniowy (15.11.2017 - 30.11.2017) cykl spotkań organizowany przez władze miasta Taipei. Osoba reprezentująca startup, pod okiem indywidualnie dobieranego mentora, będzie miała możliwość poznania rynku jednego z krajów: Tajwanu, Chin, Singapuru, Hongkongu. Mentor pomoże stworzyć model biznesowy dopasowany do specyfiki danego kraju, rynku. Dodatkowo startup będzie mógł się zaprezentować na Meet Taipei.

 

Sundose to polski startup, który oferuje spersonalizowane suplementy diety. Indywidualnie dobrany skład suplementu, opracowany na podstawie specjalnego algorytmu, ma pomóc w zachowaniu zdrowia. Przewagą konkurencyjną produktu Sundose jest odpowiednio dobrany dla każdego skład suplementu, łatwość dozowania i przechowywania — wystarczy rano rozpuścić saszetkę suplementu, aby pokryć dzienne zapotrzebowanie organizmu na witaminy i minerały.

Na rynku polskim funkcjonuje co najmniej kilkaset firm, które są zarówno producentami, jak i dystrybutorami suplementów diety. Z tego względu jest to rynek konkurencyjny. Firmy rywalizują ze sobą oferując przede wszystkim najniższą cenę za produkt na rynku, a także reklamą oraz jakością.  

Moda na zdrowy styl życia, coraz większa świadomość społeczeństwa w zakresie żywienia sprawiają, że Sundose jest na dobrej drodze do osiągnięcia sukcesu. Pomimo tego, że rynek suplementów stale rośnie (szacowana wartość rynku suplementów diety w 2017 r. to 4 mld zł), innowacyjne rozwiązanie Sundose może zostać pozytywnie przyjęte przez społeczeństwo.

KOMENTARZE
Newsletter