O tym, jak wprowadzić biznes na rynek i zapewnić mu rozwój wykorzystując szanse rynkowe opowiedzą doświadczeni w biznesie właściciele start-upów, którzy zmagają się z realiami tego, co dzieje się po uzyskaniu finansowania i wejściu na rynek. Konferencja organizowana przez Fundusz zalążkowy StartMoney będzie nie tylko doskonałą okazją do zapoznania się z trendami związanymi z innowacjami w przedsiębiorstwach i na uczelniach, oraz możliwościami ich finansowania, ale także do nawiązywania kontaktów biznesowych i spotkania z przedstawicielami funduszu. Konferencja skierowana jest do przedstawicieli biznesu, nauki oraz indywidualnych innowatorów, wynalazców, studentów i absolwentów uczelni wyższych. Spodziewanych jest około 100 uczestnikówz całej Polski.
Praktycy doradzają start-upowcom
Organizatorzy konferencji do wygłoszenia prelekcji zaprosili znawców rynkowych realiów -twórców i właścicieli start’upów, którzy podzielą się najnowszymi doświadczeniami z rozwijania firmy na rynku amerykańskim, z budowania biznesu we współpracy z inwestorem, oraz powiedzą jak stworzyć silną markę swojego biznesu.
„Czy Dolina Krzemowa potrzebuje startupów? Czyli o tym, jak w USA zbudować firmę, a nie start-up. Jak dostrzec niszę i skutecznie ją podbić. Dlaczego nie ma nagród za 2-gie miejsce. Oraz, czym różni się inwestor z Doliny Krzemowej od polskiego”
Jaromir Działo - w biznesie internetowym od 1994: założyciel 3 udanych start-upów, twórca sieci dystrybucji treści dla 95% kin w Szwajcarii oraz Hollywood, systemów IT dla banków szwajcarskich, 100+ serwisów webowych. Pracuje z firmami z USA, UE od ponad 15 lat.
„W jaki sposób budować swoją markę za pomocą opowieści? O działaniach PR, reklamie i rozmowach z inwestorami”
Paweł Tkaczyk – buduje silne marki, pracuje m.in. z Agorą, Grupą Allegro, wieloma mniejszymi firmami. Doradza startupom i innym przedsiębiorstwom. Dzieli się wiedzą – pisze blog o budowaniu marki, popełnił dwie książki: „Zakamarki marki” i „Grywalizacja”, prowadzi szkolenia z marketingu, brandingu, social media.
Wyrzuć swój pomysł do kosza - czyli największa sztuka prowadzenia start’upu". Freeky Games – Przykład spółki produkującej gry, która wprowadza na rynek nowy produkt przy współpracy z inwestorem.
Piotr Babieno-Prezes Zarządu Bloobber Team oraz Freeky Games – firm produkujących gry. Jest związany z branżą gier od kilkunastu lat. Dzięki bogatemu doświadczeniu i znajomości nowych technologii został wybrany ekspertem „Perspektywy Technologicznej Kraków – Małopolska 2020” – Foresight.
Możliwości i warunki pozyskania kapitału na uruchomienie innowacyjnego biznesu, komercjalizację wyników badań i wdrożenie pomysłów na biznes oraz na sfinansowanie kolejnego etapu.
Piotr Berliński - menedżer inwestycyjny i analityk Funduszu zalążkowego StartMoney, zarządzanego przez Akcelerator Technologii Fundację Uniwersytetu Łódzkiego, organizatora konferencji.
Zapraszamy do Łodzi 26 czerwca br.
Po wystąpieniach prelegentów przewidziany jest również networking w klubowej atmosferze. Uczestnicy będą mogli wymienić się doświadczeniami, porozmawiać z prelegentami oraz przedstawić swoje pomysły biznesowe ekspertom funduszu StartMoney.
Redakcja
źródło: informacja prasowa
KOMENTARZE