W ciągu ostatnich kilku lat zauważalny jest dynamiczny rozwój diagnostyki molekularnej. Nie tylko pod względem zaawansowania wykorzystywanych technologii, ale także pod względem związanych z nią procesów marketingowych. Rynek diagnostyki molekularnej podzielony jest na wiele małych ośrodków lokalnych, ponieważ lokalni zleceniodawcy i lokalny system opieki zdrowotnej napędzają potrzeby tego rynku. Proces globalizacji i uniwersalizacji tego sektora rynku zdrowia może przynieść wiele korzyści, bowiem zarówno globalny rynek diagnostyki molekularnej, jak i lokalne ośrodki mogą być wobec siebie komplementarne.
Evangeline E. Gonzalez, wiceprezes Global Market Development of Life Technologies, posiada ponad 16 lat doświadczenia w działalności marketingowej w branży biotechnologicznej. Evangeline Gonzalez kieruje zespołem ekspertów ds. Badań Rozwoju Rynku i jest odpowiedzialna za strategię, oraz procesy przyspieszające rozwój kluczowych badań, którymi zajmuje się organizacja. 24 maja podczas BioForum odbywającego się w Brnie w Czechach, Evangeline Gonzalez będzie jednym z prelegentów w czasie sesji „Business models in personalized medicine”. Zaprezentuje ona swój wykład pt „How to market the technology to fit the XXI century needs of Molecular Diagnostics”, w którym omówi najczęstsze błędy popełniane przez przedsiębiorców i specjalistów ds marketingu w branży diagnostyki molekularnej, a także naświetli jak wygląda najkrótsza droga do sukcesu opracowanej technologii na rynku diagnostyki molekularnej w XXI wieku.
- Najczęściej popełnianym błędem jest diagnozowanie choroby i opracowywanie terapii wyłącznie na podstawie biologicznych mechanizmów. Nie bierze się zaś pod uwagę środowiska opieki zdrowotnej. Wszyscy zajmujący się diagnostyką molekularną powinni pamiętać także o wynikach badań klinicznych i potencjalnym wpływie tych wyników na gospodarkę - mówi Evangeline Gonzalez
Podczas sesji “Business models in personalized medicine” prelegenatami będą również Kate Gunnig, Dyrektor BioVisability, oraz Joseph V. Ferrarra, Prezes Boston Healthcare.
Bioforum 2012 to strategiczne wydarzenie przede wszystkim dla inwestorów zainteresowanych prężnie rozwijającym się sektorem BioBiznesu. Podczas dwóch dni konferencji będzie można spotkać przedstawicieli najbardziej znaczących przedsiębiorstw sektora biotechnologicznego i biofarmaceutycznego z Polski, Czech, Węgier, Litwy, Łotwy czy Estonii. Tematyka tegorocznego BioForum dotyczyć będzie między innymi takich zagadnień jak model biznesowy w medycynie spersonalizowanej, leki biopodobne i nowe produkty biotechnologiczne, oraz badania kliniczne i przedkliniczne w Europie Środkowej. Organizatorem BioForum jest Bio-Tech Consulting z Łodzi (www.biotechconsulting.pl)
BioForum- Central European Forum of Biotechnology & Innovative BioEconomy
wraz z imprezami towarzyszącymi odbędzie się
23-24 maja 2012 w Centrum Konferencyjnym BVV Trade Fairs in Brno (Czechy).
więcej: www.cebioforum.com
KOMENTARZE