Biotechnologia.pl
łączymy wszystkie strony biobiznesu
Euroimplant zdobywa nowe rynki
03.08.2009
Giełdowa spółka Euroimplant wypuściła na rynek długo oczekiwany pierwszy produkt - płatki kolagenowe do rewitalizacji wrażliwej skóry wokół oczu. Firma szacuje, że kosmetyk ten przyniesie jej około 100 tys. zł zysku miesięcznie.
Póki co zakup preparatu EuroCare możliwy jest tylko przez stronę internetową. Jak tłumaczy Dariusz Śladowski, wiceprezes Euroimplant S.A., trwają jeszcze rozmowy z dystrybutorami i w aptekach oraz salonach kosmetycznych powinien się znaleźć po wakacjach. Wtedy też ma ruszyć akcja promocyjna i do kasy spółki mają też trafić zakładane zyski ze sprzedaży.

To nie koniec planów dotyczących kosmetyku, bo w ciągu 2-3 miesięcy do sprzedaży mają trafić jego następne odmiany, które będą się nieznacznie różniły składem i wyglądem.

- Po wyprodukowaniu próbnej partii EuroCare zbieraliśmy opinie klientów i osób pracujących w salonach kosmetycznych. Z tych konsultacji wyciągnęliśmy jasny wniosek, że powinniśmy rozszerzyć ofertę – mówi Dariusz Śladowski.

Poszczególne odmiany preparatu będą tym samym dopasowane do tego, jaki efekt chce uzyskać konsument (przeciwzmarszczkowy, przeciw przebarwieniom czy łagodzący podrażnienia po kąpielach słonecznych) i na jakiej części ciała zamierza go używać.

EuroCare to pierwszy masowy produkt Euroimplant. Wytworzony jest całkowicie z naturalnego, wysokooczyszczonego, kolagenu, który stanowi nośnik dla substancji aktywnych biologicznie. Ponadto jest sterylny i nie zawiera żadnych konserwantów.

Spółka liczy, że produkt znajdzie zwolenników na rynku kosmetyków tak samo, jak sama firma znalazła zwolenników wśród giełdowych inwestorów. W miniony piątek, z rąk prezesa GPW Ludwika Sobolewskiego, odebrała bowiem tytuł „Najbardziej innowacyjnej spółki na NewConnect”.

- Wyróżnienie jest tym cenniejsze, że zostało przyznane przede wszystkim na podstawie opinii inwestorów – nie ukrywa zadowolenia Dariusz Śladowski.

Euroimplant zadebiutował na rynku NewConnect 18 marca 2008 roku.
KOMENTARZE
Newsletter