Filozofia działania firmy Braster koncentruje się na adresacie. Opracowywany innowacyjny sprzęt będzie dostępny w aptece lub drogerii. Ma stać się alternatywą dla manualnego badania piersi, które jest czasochłonne, intuicyjne i niedokładne. Nabywając urządzenie, otrzyma się abonament, który pozwoli na przeprowadzenie określonej liczby badań(więcej informacji TUTAJ).
Spółka informowała w drugiej połowie maja, że przeniesienie notowań na rynek główny GPW nastąpi prawdopodobnie w czerwcu. Braster planuje wprowadzenie na główny rynek 3.014.653 akcji serii A, B, C, D i E oraz 2,6 mln akcji z nowej emisji.
Spółka sprzedała wszystkie 2,6 mln oferowanych akcji, pozyskując od inwestorów, wliczając koszty emisji, 39 mln zł brutto. Do inwestorów indywidualnych trafi 25,3 proc., a do instytucjonalnych 74,7 proc. walorów serii F. Cena emisyjna w pierwotnej ofercie publicznej akcji została ustalona na poziomie 15 zł.
Pozyskane środki w łącznej sumie 39 mln zł zostaną przeznaczone na budowę linii technologicznej, opracowanie finalnej, komercyjnej wersji urządzenia, stworzenie systemu automatycznej interpretacji badań termograficznych otrzymywanych z urządzenia BRASTER Tester, a także dokończenie prac związanych z wdrożeniem produktu na rynek. Urządzenie powinno zostać wprowadzone do sprzedaży bezpośredniej w drugiej połowie 2016 r.
KOMENTARZE