Główny telefon: +48 12-288-30-90
Główny fax: +48 12-288-30-90
Główny email: sok@pl.tuv.com
Strona www: http://www.tuv.pl
Wyślij zapytanie ofertoweWysoka jakość gwarancją zadowolenia klientów
Zaawansowane procesy w decydujący sposób przyczyniają się do poprawy jakości produktów i usług. Systemy zarządzania jakością zgodne z wymaganiami normy ISO 9001 doskonale nadaje się do wszystkich sektorów i wielkości organizacji - od nowopowstających do międzynarodowych korporacji. Dzięki orientacji procesowej, podczas certyfikacji ISO 9001 bierze się pod uwagę specyficzne wymagania klienta. Certyfikacja zapewnia również rozwój organizacji za pomocą procesu ciągłego doskonalenia.
Przykładowe korzyści
Certyfikacja ISO 9001 przez TÜV Rheinland daje następujące korzyści:
Sześć kroków do poprawy jakości usług i produkcji
Nasi doświadczeni eksperci analizują i oceniają procesy oraz systemy funkcjonujące w organizacjach. Certyfikacja ISO 9001 odbywa się w sześciu etapach.
1. Audyt wstępny (opcjonalnie)
Audytorzy przeprowadzają audyt wstępny w celu oceny, czy wszystkie wymagania normy zostały wdrożone.
2. Ocena dokumentacji
Zespół audytorów określa, w jakim stopniu dokumentacja spełnia wymagania normy ISO 9001.
3. Audyt
Polega na sprawdzeniu w praktyce, w jaki sposób funkcjonuje w organizacji system zarządzania jakością.
4. Wydanie certyfikatu
Jeśli wszystkie wymagania zostały spełnione, organizacji zostaje przyznany certyfikat, potwierdzający zgodność systemu zarządzania z normą ISO 9001.
5. Audyty w nadzorze
Coroczne audyty w nadzorze pomagają w ciągłej optymalizacji procesów.
6. Audyt dla ponownej certyfikacji
Audyt dla ponownej certyfikacji jest przeprowadzany po trzech latach. Przystąpienie do audytu potwierdza długoterminowe zaangażowanie organizacji w jakość, co jest istotne dla kontrahentów i klientów.
Norma ISO 9001 - przegląd wymagań
Wymagania dotyczące systemu zarządzania:
Wymagania dla organizacji i pracowników:
Wymagania dotyczące relacji z klientami i dostawcami:
Strategia Zintegrowanych Systemów Zarządzania
Organizacja może zintegrować system zarzadzania jakością z systemem zarządzania środowiskiem, systemem zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy lub innymi standardami branżowymi. Ma to wpływ na zintegrowaną strategię zarządzania i tworzy idealne warunki dla dalszego rozwoju biznesu.