Bogata oferta wystawców
Mocną stroną Targów Packaging Innovations jest międzynarodowy charakter imprezy. Na targach spotkać można producentów i dostawców branży opakowań z wielu krajów. Warto podkreślić fakt, że na stoiskach prezentowana będzie bardzo zróżnicowana oferta: nie tylko same opakowania, ale również materiały do ich tworzenia, maszyny, rozwiązania logistyczne i usługi. Ekspozycja podzielona jest na siedem stref tematycznych: Opakowania, Komponenty, Maszyny, Druk, Logistyka i e-commerce, Usługi, Branding i reklama. To sprawia, że warto zaplanować sobie czas tak, aby w pełni zapoznać się z ofertami wystawców.
Najwyższy standard usług
Jakość wpisana jest w DNA Targów Packaging Innovations. Doceniają to wystawcy, którzy dostrzegają zaangażowanie organizatorów wydarzenia na każdym etapie współpracy. – Jestem przede wszystkim zadowolona z ekipy, która zajmuje się przygotowaniem targów. Doceniam to, jak bardzo są zaangażowani. Byłam w pełni spokojna, ponieważ na każdym etapie przygotowań informowano mnie o tym, co będzie się działo. Nie było takiego momentu, abym nie otrzymała informacji, na której mi zależało. Co ważne, nie przerzucano mnie od jednej osoby do drugiej, co niestety często się zdarza. Naprawdę wspaniały zespół i chciałabym, żeby na każdych targach taki był – podkreśla Magdalena Michta, koordynator Działu Handlowego w firmie Foodpack. Tylko do końca kwietnia obowiązują promocyjne ceny stoisk dla wystawców, zatem warto już dzisiaj zarezerwować stoisko dla swojej firmy.
Cała branża w jednym miejscu
Targi Packaging Innovations to doskonała okazja do nawiązania cennych relacji biznesowych i spotkania się z dotychczasowymi klientami. Wskazuje na to Edyta Kopycinska, Sales Manager firmy POLO Handels GMBH: […] – Po pierwsze, udział w targach był wybitną okazją, aby spotkać się z klientami, z którymi czasami zwyczajnie nie mamy jak się zobaczyć. Po drugie, jeżeli rozważamy wdrożenie produktów innowacyjnych – a uważam, że materiały opakowaniowe bazowane na papierze do takich się zaliczają – to jest to tym bardziej świetna okazja, aby móc klientom wyjaśnić różne tajniki, głównie dotyczące kwestii środowiskowej.
Również eksperci, którzy prowadzili prelekcje w ramach Sceny Głównej i Sceny Agora podkreślają, że ich słuchacze to osoby chętne do poszerzania swoich horyzontów, które zawsze zadają celne pytania. Z tego powodu organizatorzy dokładają wszelkich starań, aby prezentacje były bardzo starannie przygotowywane, a tematyka precyzyjnie dobrana. Potwierdzeniem tego był program 16. edycji Targów Packaging Innovations, podczas których wystąpili m.in.: Philipp Richter ze Spies Packaging, Piotr Podsiadło z EY Law, EY Polska, Wojciech Głuszewski z Instytutu Chemii i Techniki Jądrowej, Magdalena Cieślak z Graphic Packaging International, Marcin Radomski z Graham Packaging, Piotr Dymała z Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A., Joanna Olszak z IGI FOOD LAW.
Zapakuj swoją przyszłość
Kolejna, 13. edycja Konkursu Strefa Studenta odbędzie się podczas 16. Międzynarodowych Targów Packaging Innovations. Konkurs podzielony jest na dwa etapy, a projekty zgłaszane są w trzech kategoriach: Wrażenie, Funkcjonalność i Forma oraz Szata Graficzna. Cieszy się on popularnością wśród studentów, ponieważ jest to dla nich niepowtarzalna szansa na nawiązanie pierwszych kontaktów biznesowych i pozyskanie zleceń. Strefą Studenta każdego roku interesują się również sami wystawcy. Firmy z uwagą doceniają ich świeże spojrzenie i nowatorskie pomysły, a także chętnie nawiązują z nimi współpracę. Finalistów konkursu poznamy już 10 października 2024 r., kiedy będą prezentować swoje nieszablonowe projekty w specjalnie przygotowanej dla nich strefie wystawienniczej
KOMENTARZE