Linia produkcyjna to ten obszar organizacji, w którym technologia rozszerzonej rzeczywistości okazała się skuteczna już kilka lat temu. W miejscu, gdzie rocznie produkuje się 400 mln opakowań leków, rozszerzona rzeczywistość wspiera procesy monitorowania stanu pracy urządzeń. Pracownicy korzystają także z gogli wyposażonych w AR w laboratoriach. Teraz Polpharma testuje zupełnie nowe innowacyjne zastosowanie tej technologii w aplikacji, która ma pomóc w kontakcie przedstawicieli farmaceutycznych z pracownikami aptek. Aplikacja jest innowacyjnym podejściem do sposobu przekazywania kluczowych informacji o produkcie farmaceutycznym. Tradycyjna forma przekazu marketingowego została uatrakcyjniona dzięki technologii AR, która to pozwala odbiorcy jeszcze szybciej przyswoić niezbędną wiedzę – AR oddziałuje na różne zmysły jednocześnie, przez co stymuluje efekty pamięciowe.
– Starazolin HydroForte AR to innowacja, która miała jasno określony oczekiwany efekt, jaki można dzięki niej uzyskać, przemyślany harmonogram działań i czynności, zapewnione potrzebne zasoby oraz określony zestaw narzędzi do oceny wprowadzonej zmiany. Tego typu innowacja – zrealizowana przy współpracy z firmą Apzumi – by była skuteczna, musi być prosta i prowadzić do celu – wzmocnienia edukacji farmaceutów i pacjentów z zakresu prawidłowego dbania o oczy – mówi Krystian Bień, Senior IT Business Partner w Polpharmie. Nowa usługa działa już w kontaktach między przedstawicielami a farmaceutami. Obecnie firma jest na etapie porządkowania i oceny danych, na których podstawie będzie mogła stwierdzić, czy innowacja, jaką wprowadziła, przyniosła oczekiwany rezultat, czyli wzrost wiedzy o kategorii okulistycznej i zespole suchego oka oraz rekomendacji kropli.
KOMENTARZE