Biotechnologia.pl
łączymy wszystkie strony biobiznesu
Targi Packaging Innovations już we wrześniu
Targi Packaging Innovations już we wrześniu

Nie miesiące, a dni dzielą nas od Międzynarodowych Targów Opakowań Packaging Innovations, które odbędą się w dniach 15-16 września 2021 r. w EXPO XXI Warszawa równocześnie z Festiwalem Marketingu i Druku. Połączenie sił dwóch dużych graczy – Targów w Krakowie i OOH Magazine – sprawi, że będzie to największe tego typu wydarzenie w Polsce w tym roku. 

 

 

Na uczestników czeka bardzo ciekawy program odpowiadający na aktualne potrzeby wystawców i odwiedzających. 2 dni, kilkanaście godzin intensywnych rozmów, liczne warsztaty i prezentacje, 10 stref tematycznych, konkursy oraz spotkania z młodymi projektantami w Strefie Studenta – tak w skrócie zapowiada się zbliżająca impreza, na którą już dziś warto się zarejestrować, aby otrzymać bezpłatny bilet wstępu.

 

Potrzeba kontaktów

Podstawą każdego biznesu są kontakty, a ideą targów – możliwość spotkania w jednym miejscu kluczowych przedstawicieli branży. Firmy, które wezmą udział w Targach Packaging Innovations, będą miały idealną okazję do poznania nowej grupy klientów. W tym roku wystawcy zaprezentują ofertę aż w 10 strefach tematycznych: PACKAGING, COMPONENTS, LABELLING, ECO, E-COMMERCE, PRINT FINISHING, POS & DISPLAYS, LUXPACK, SERVICES, MACHINES. Na stoiskach pojawi się wiele nowości rynkowych. Firma Polipack, działając zgodnie z ideą zrównoważonego rozwoju, zaprezentuje m.in. opakowania z biotworzyw oraz z materiałów z recyklingu. Wraz ze wzrostem świadomości ekologicznej konsumentów firma Novo-Pak przedstawi ofertę opakowań kosmetycznych wykonanych z materiałów biodegradowalnych. Firma Rbeco odwiedzi targi z ekologiczną nowością – ECO RĘKAWEM SLIV wykonanym z papieru i posiadającym strukturę fal, która amortyzuje szkodliwe wstrząsy fal podczas transportu produktów m.in. w słoiczkach i butelkach. Nie zabraknie również maszyn. Opakomat pokaże, jak szybko i sprawnie zapakować w karton np. meble, grzejniki czy żaluzje. To nie wszystko. Wśród wystawców spotkamy zarówno nowe firmy, jak i te, które z Targami Packaging Innovations związane są od lat.

 

Potrzeba wiedzy

Nieodłącznym elementem Targów Packaging Innovations są szkolenia w strefie WORKSHOPS. To niepowtarzalna okazja, aby bezpłatnie wziąć udział w warsztatach prowadzonych przez specjalistów, którzy podczas swoich wystąpień dzielą się wiedzą i doświadczeniem. Tematy prezentacji dobierane są tak, aby poruszyć najbardziej kluczowe kwestie związane z projektowaniem, promocją i sprzedażą opakowań. W tym roku wśród zaproszonych gości spotkamy m.in. Monikę Boczek specjalizującą się w marketingu strategicznym, projektowym oraz wprowadzaniu nowych marek i produktów na rynek. Temat prezentacji brzmi: Czego nie wiemy o opakowaniu? Perspektywa dojrzałego konsumenta. Kolejnym pytaniem, na które odpowiedzi udzieli Michał Dębecki, Repro Studio Director w Chespa, będzie, jak zbudować spójność kolorystyczną marek na opakowaniach? Po raz pierwszy w strefie WORKSHOPS prezentację poprowadzi Justyna Długosz, manager ds. rozwoju i sprzedaży w POLIMERPRO, która omówi kwestie dotyczące druku fleksograficznego. Przyjrzymy się również aspektom prawnym. Mikołaj Maśliński, prawnik, prezes zarządu spółki MAŚLIŃSKI Law & Consulting sp. z o.o. przedstawi temat: Rozszerzona odpowiedzialność producenta w świetle projektowanych przepisów. Czy czeka nas rewolucja na rynku opakowań? To tylko kilka z planowanych wystąpień. Szczegółowy harmonogram już niebawem zostanie opublikowany na stronie targów

 

Potrzeba nowych pomysłów

Podczas Targów Packaging Innovations po raz 10. spotkamy się z laureatami konkursu Strefa Studenta. W tym roku konkurs wyjątkowo przyjął formę hybrydową. Zadaniem było zaprojektowanie i wykonanie prototypu opakowania, etykiety bądź spójnej koncepcji graficznej opakowania dla linii produktowej. Podstawą projektów był innowacyjny i zaskakujący pomysł, który może zostać wprowadzony do produkcji. Zgłoszone prace zostały ocenione przez profesjonalne Jury, składające się z praktyków i ekspertów branży opakowaniowej oraz graficznej. Do ścisłego finału zakwalifikowano 17 prac. W II etapie konkursu uczestnicy podczas 2-minutowych prezentacji online będą mieli szansę zaprezentować prototypy, opowiedzieć o nich Jury i odpowiedzieć na pytania ekspertów. Prace ocenione zostaną w 3 kategoriach: Wrażenie, Funkcjonalność i Forma, Szata Graficzna. Jury na podstawie ocen projektów oraz prezentacji wyłoni finalistów. Autorzy zwycięskich projektów będą mogli zaprezentować swoje prace w specjalnie przygotowanej strefie podczas targów.

 

Potrzeba kreatywnych rozwiązań

Nowością tegorocznej edycji Targów Packaging Innovations będzie Akademia Aniflex. Firma ANIFLEX Głowacka Wojtaszek Spółka Jawna – wieloletni wystawca targów – wyszedł ze wspaniałą inicjatywą. Zaprosił właścicieli brandów, firmy produkujące kosmetyki, produkty spożywcze lub alkoholowe, producentów chemii gospodarczej do losowania, w którym do wygrania było indywidualne szkolenie dla zwycięskiej firmy z podziałem na następujące bloki tematyczne: warsztat technologiczny, graficzny, innowacyjny, marketingowy. Losowanie odbyło się się 30 sierpnia, a szkolenie zostanie przeprowadzone pierwszego dnia targów, czyli 15 września w EXPO XXI Warszawa. Formularz zgłoszeniowy dostępny jest na stronie targów.

 

Potrzeba współpracy

Tegoroczna edycja będzie szczególna, ponieważ po raz pierwszy Targi Packaging Innovations odbędą się równocześnie z Festiwalem Marketingu i Druku organizowanym przez OOH Magazine – lidera w sektorze prasy branżowej, poświęconej szeroko pojętej reklamie. Udział w obu wydarzeniach potwierdziło 300 wystawców, którzy zaprezentują ofertę aż na 3 halach. Dzięki połączeniu sił będzie to największy event, na którym spotkają się m.in. przedstawiciele reklamy z handlowcami, zakupowcami i technologami. To fantastyczna okazja do przyjrzenia się całemu cyklowi życia produktu – od jego powstania, przez opakowanie, po wybór środków komunikacji.

 

A przed targami…

Przed targami zapraszamy do wysłuchania cyklu podcastów „Packaging Innovations – Rozmowy spakowane”, w których organizatorzy targów w rozmowach z ekspertami poruszają najbardziej aktualne tematy ze świata opakowań, tj. e-commerce, user experience, omnichanel, sustainability, recykling czy ecodesign. Gośćmi podcastów są znani specjaliści, którzy opowiadają o trendach w branży, jej problemach oraz perspektywach rozwoju. 

Rok 2021 jest wyjątkowy. Euforia po miesiącach zamrożenia jest ogromna i wiele osób już nie może się doczekać, kiedy ponownie będzie mogła spotkać się twarzą w twarz z klientami, wymienić się wizytówkami i przetestować dane rozwiązanie. Targi Packaging Innovations to idealne miejsce, aby ponownie poczuć przyjemność i korzyści płynące z udziału w spotkaniach.

↘ Rejestracja na targi ↙

KOMENTARZE
news

<Styczeń 2026>

pnwtśrczptsbnd
29
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
Newsletter