Biotechnologia.pl
łączymy wszystkie strony biobiznesu
STADA AG nabywa od Janssen Pharmaceutica prawa na region EMEA do światowej marki szamponów przeciwłupieżowych
STADA AG nabywa od Janssen Pharmaceutica  prawa na region EMEA  do światowej marki szamponó
STADA Arzneimittel AG umacnia swoją pozycję w branży produktów leczniczych dostępnych bez recepty (OTC). Spółka nabyła od Janssen Pharmaceutica NV (członek grupy Johnson & Johnson) prawa do leczniczego szamponu przeciwłupieżowego Nizoral. W 2017 r. Nizoral wygenerował sprzedaż w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka) na poziomie ok. 33 milionów euro.

 

 

– STADA dodaje do swojego portfela produktów znaną na całym świecie markę Nizoral, która cieszy się dużym uznaniem zarówno wśród lekarzy, jak i konsumentów oraz która naszym zdaniem, ma ogromny potencjał do dalszego rozwoju. Razem z produktem Hedrin, stosowanym w terapii wszawicy, Nizoral wzmacnia naszą pozycję w sektorze produktów leczniczych dedykowanym włosom i skórze głowy. Jest to jedna z największych transakcji ostatnich lat, która wskazuje na nasze aspiracje zostania jednym z głównych dostawców produktów OTC w Europie – podkreśla dyrektor generalny STADA, dr Claudio Albrecht.

Udział marki Nizoral w rynku regionu EMEA jest kilka razy większy niż udział jego najbliższego konkurenta, co daje marce Nizoral pozycję lidera na rynku leczniczych szamponów przeciwłupieżowych. Ponad 50% rocznej sprzedaży generowanych jest w Rosji, Włoszech, Wielkiej Brytanii, Polsce i na Bliskim Wschodzie. Ponadto, razem z marką główną – Nizoral, STADA nabywa również lokalne marki: Nizoril, Nizorelle, Terzolin, Fungarest, Ketoderm, Oranozol i Triatop. Krem Nizoral przeciw infekcjom skóry będzie częścią transakcji wyłącznie we Włoszech i Danii, we wszystkich innych krajach krem pozostanie własnością Janssen Pharmaceutica NV i powiązanych z nią podmiotów.

Szampon przeciwłupieżowy, jest sprzedawany pod marką Nizoral w Polsce, Czechach, na Słowacji i Węgrzech. – Cieszymy się, że otrzymujemy Nizoral do naszego portfela oraz że kontynuujemy rozwój naszej obecności na rynku produktów medycznych. W 2017 r. w Polsce marka Nizoral osiągnęła sprzedaż na poziomie 2,9 milionów euro, na Węgrzech 570.000 euro, na Słowacji 350.000 euro, a w Czechach 300.000 euro. W ciągu kilku najbliższych miesięcy będziemy bardzo blisko współpracować z Janssen Pharmaceutica NV, aby zapewnić sprawne przejście w dystrybucji – mówi dr Ronald Seeliger, dyrektor generalny Hemofarm.

Środek leczniczy Ketoconazole, będący substancją czynną w produkcie Nizoral, został opracowany przez Janssen Pharmaceutica NV i powiązane z nią podmioty, jest najczęściej przepisywanym aktywnym środkiem w leczeniu łupieżu. Zawarta w produkcie Nizoral substancja aktywna wyróżnia go spośród czysto kosmetycznych szamponów przeciwłupieżowych i sprawia, że jest on znacznie skuteczniejszy w leczeniu objawów łupieżu takich jak zaczerwienienie, swędzenie skóry głowy i innych. Ponadto długi czas działania produktu Nizoral, nawet do siedmiu dni, sprawia, że jest on wysoce skuteczny w walce z uporczywym łupieżem.

KOMENTARZE
news

<Wrzesień 2018>

pnwtśrczptsbnd
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
7
8
9
10
16
17
19
21
MEDmeetsTECH #6
2018-09-21 do 2018-09-21
22
23
24
Międzynarodowy Kongres Biogospodarki
2018-09-24 do 2018-09-24
25
IT w Służbie Zdrowia GigaCon
2018-09-25 do 2018-09-25
28
29
30
Newsletter