SEDERMA prezentuje PHYTOSONIC
12.03.2009
Nadwaga i otyłość przyciągają uwagę coraz większej liczby zespołów badawczych w momencie, gdy styl życia charakteryzuje się niezrównoważoną dietą, stresem i siedzącym trybem życia.

Procesy biologiczne, które wspierają zjawisko odkładnia się tkanki tłuszczowej to min. hipoksja, reakcje zapalne czy zniszczenia w macierzy zewnątrzkomórkowej.

SEDERMA prezentuje, PHYTOSONIC ™, produkt przeznaczony do zwalczania hipertrofii w tkance tłuszczowej, który działa  na pre-adipocyty oraz dojrzałe komórki tłuszczowe. ·
Preparat ten jest pochodzenia roślinnego, inspiracją dla jego powstania okazały się najnowsze technologie antycelullitowe z zastosowaniem ultradźwięków, Ich udział w terapii cellulitu jest bardzo skuteczny, gdyż powoduje lizę komórki tłuszczowej.  Zgodnie z deklaracjami producentów tego produktu, PHYTOSONIC ™ jest w stanie selektywnie odłączyć hipertroficzny adipocyt, bez jego równoczesnego zniszczenia.

Właściwości PHYTOSONIC ™ umożliwiają odchudzenie nie tylko na poziomie komórkowym, ale również na poziomie tkankowym. Badana te wykonano na trójwymiarowym, zrekonstruowanym modelu tkanki podskórnej.

Badanie kliniczne nad skutecznością preparatu zostało przeprowadzone na 27 kobietach, które stosowały preparat 3% PHYTOSONIC ™ dwa razy dziennie, przez okres 2 miesięcy.

Uzyskane wyniki potwierdziły  skuteczność PHYTOSONIC ™ w terapii cellulitu, Objawy dotyczące tkani podskórnej zmniejszyły się o 69 %.  Badanie USG wykazało bardzo znaczne zmniejszenie grubości tkanki tłuszczowej okolic ud i kolan.

Źródło: www.sederma.fr