Co daje udział w Strefie Studenta?
Prezentacja prototypów opakowań na szerokim forum specjalistów z branży stanowi doskonałą szansę na nawiązanie ciekawych kontaktów zarówno z firmami, które produkują opakowania, jak i z przedsiębiorstwami, które je wykorzystują. Corocznie wśród gości targowych pojawiają się przedstawiciele zarówno dużych koncernów z branży spożywczej, kosmetycznej czy farmaceutycznej, jak i mniejsi przedsiębiorcy zainteresowani oryginalnymi i nieszablonowymi opakowaniami.
Wśród wystawców targów PACKAGING INNOVATIONS znalazły się m.in. takie firmy jak:
- Bericap Sp. z o.o.,
- Kodak Sp. z o.o.,
- RPC Bramlage,
- Heinz Plastic Polska oraz Heinz Glas Działdowo,
- Masterchem
Do kogo kierowana jest Strefa Studenta?
Do udziału w akcji organizatorzy targów zapraszają studentów oraz młodych projektantów (osoby do 26 roku życia, niezwiązane zawodowo z firmami zajmującymi się projektowaniem opakowań lub też z produkcją opakowań). Każdy ma równe szanse. Liczy się pomysłowość i chęć udziału we wspólnej akcji.
Zasady udziału w Strefie Studenta
- Należy zgłosić się do 15 lutego 2013 r. należy się zgłosić.
- Od18 lutego do 8 marca 2013 r. odbędzie się głosowanie na profilu targów Packaging Innovations na Facebooku www.facebook.com/pi.warsaw
- 11 marca 2013 r. wyłonionych zostanie 10 opakowań, które uzyskają najwyższą liczbę głosów.
- Projektanci wybranych większością głosów opakowań uzyskają możliwość prezentacji swoich projektów podczas targów Packaging Innovations w dniach 10-11 kwietnia 2013 r. w Warszawie.
Szczegóły na temat akcji można znaleźć na stronie organizatora www.easyfairs.com/pl oraz na profilu Facebook www.facebook.com/pi.warsaw
KOMENTARZE