Rozszerzenie rynku zbytu połączone jest z jednoczesnym wprowadzeniem nowych rozwiązań biznesowych oraz gruntowaniem marki na rynku światowym. 20 tysięcy azjatyckich dystrybutorów, uczestniczyło w spotkaniach szkoleniowych. Według dyrektora generalnego NuSkin- Trumana Hunta uzyskali Oni cenne wskazówki jak podnieść poziom umiejętności handlowych by stały się one skuteczne i efektywne Każde ze szkolenień zostało przeprowadzone na lokalnym gruncie. Pierwsze dotyczące wielkiego rynku japońskiego odbyło się w Tokyo Yokohama Arena ( 30 – 31 Maj), gdzie po raz pierwszy zaprezentowano nowe produkty- Nu Skin Ture Face i serum Essence Plus. Natomiast drugie, obejmujące tematykę jednego z najszybciej rozwijających się światowych rynków- południowo-wschodniej Azji i Chin odbyło się w Asia World Expo w Hongkongu (14 – 16 Maj).
Źródło: www.cosmeticsdesign.com
KOMENTARZE