Biotechnologia.pl
łączymy wszystkie strony biobiznesu
Lessionia poszerza krąg produktów opartych na naturalnych składnikach
03.08.2006
Dostawca naturalnych substancji Lessionia rozszerzyła swoją ofertę kosmetyków złuszczających o cztery nowe produkty. Firma twierdzi, że trafiają one w istniejące obecnie na rynku potrzeby, są bowiem innowacyjnymi produktami wysokiej jakości.


Firma oparta na francuskich korzeniach, wybrała się do 4 zakątków świata, aby odnaleźć nowe surowce, które oparte są na ekstraktach z orzechów Argan (rośliny Argania spinosa), bambusa, guarany oraz pereł. Każdy składnik reprezentuje inną budowę, zapach oraz kolor, to daje duże możliwości i szeroką rangę produktów, do których produkcji mogą być użyte. Najważniejszą cechą jest oczywiście fakt, że są to surowce całkowicie naturalne. Naturalne składniki stały się w ostatnich latach bardzo popularne, ponieważ klienci raczej stronią od kosmetyków zawierających chemikalia ze względu na obawy o własne zdrowie. Leissonia twierdzi, że produkt oparty na marokańskich orzechach Argan trafia w rosnące zainteresowanie substancjami o właściwościach opóźniających procesy starzenia, podczas gdy bambus i guarana maja właściwości naprawcze, a perły są doskonałymi substancjami złuszczającymi i mogą być stosowane w luksusowych produktach kosmetycznych. Perłowy surowiec zdaje się doskonale pasować do produktów o wysokiej jakości , ponieważ perły kojarzone są z zamożnością i bogactwem. Firma uważa, że dodatek nowych składników oznaczać będzie, że ich preparaty złuszczające, które liczą obecnie około 80 produktów, staną się jednym z wiodących dostawców w Europie. Inne składniki pochodzenia naturalnego, które mogą być użyte w preparatach złuszczających to między innymi szwedzka żurawina, afrykańska czekolada, wietnamski lotus, indyjski imbir, chińska gąbka, śródziemnomorska skała wulkaniczna, brazylijska kawa.

Źródło: www.cosmeticsdesign-europe.com

KOMENTARZE
news

<Lipiec 2024>

pnwtśrczptsbnd
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
Newsletter