Biotechnologia.pl
łączymy wszystkie strony biobiznesu
Grupa Kolastyna SA sprzedała markę Kolastyna za 9,5 mln zł netto spółce Sarantis Polska
08.07.2010
Transakcja sprzedaży marki Kolastyna jest związana z przyjętą przez Zarząd Spółki strategią, która zakłada m.in. zmianę marki wiodącej w portfolio produktów Spółki
"Sprzedaż marki Kolastyna zapewni środki na sfinansowanie aktywów obrotowych w III oraz IV kwartale na pozostałych markach będących w portfolio Spółki takich jak: Miraculum, Pani Walewska, Być może, Wars, Brutal, Lider, Tanita oraz Paloma. Pozwoli również na zredukowanie znacznej części zobowiązań Spółki nie wchodzących do układu oraz wpłynie na obniżenie kosztów finansowych w 2010 roku" - napisano w komunikacie prasowym.

Kolastyna sprzedała kilkadziesiąt znaków towarowych służących do oznaczania produktów sprzedawanych pod marką Kolastyna, prawa autorskie do posiadanych znaków towarowych, receptury i know-how związane z produktami produkowanymi pod tymi znakami towarowymi, formy służące do produkcji opakowań, towary i surowce związane z tymi produktami, a także domeny internetowe związane z marką "Kolastyna".

Spółka zobowiązała się do zmiany nazwy firmy do końca 2010 roku w ten sposób, aby nie zawierała ona słowa "Kolastyna".

Informacja prasowa
KOMENTARZE
Newsletter