Gosh Actuelle Anti - Cellulite Line
14.08.2008
Przedstawiamy Gosh Actuelle Anti – Cellulite Line - nową linię kosmetyków do pielęgnacji ciała, o działaniu redukującym cellulit.

Gosh Actuelle Anti – Cellulite Line oparta jest na unikalnej formule Actisculpt™, zawierającej naturalne składniki roślinne o silnym, udokumentowanym działaniu antycellulitowym: ekstrakt z korzenia pokrzywy indyjskiej Coleus Forskohlii i znany w medycynie ajurwedyjskiej Guggul. Połączone w jednej formule, składniki aktywne wzmacniają swoje działanie, dając szybki efekt zwalczania oznak cellulitu i równocześnie poprawiając napięcie i elastyczność skóry.

Produkty mają energetyzujący, pomarańczowy zapach, który sprawia, że stosowanie ich staje się prawdziwą przyjemnością.

Linia Actuelle Anti – Cellulite Line zawiera także dwa uzupełniające produkty do pielęgnacji skóry ciała, oparte na ekstrakcie z oliwy z oliwek, które utrzymują skórę nawilżoną i gładką. Ich stosowanie zalecane jest po zakończeniu kuracji antycellulitowej.

W skład linii wchodzą:
  • Actuelle Anti-Cellulite Active Gel
  • Actuelle Anti-Cellulite Body Lotion
  • Actuelle Anti-Cellulite Shower & Bath
  • Actuelle Olive Gel  Shower & Bath
  • Actuelle Olive Body Milk

GOSH ACTUELLE ANTI-CELLULITE ACTIVE GEL
Żel antycellulitowy

Luksusowy, beztłuszczowy żel do ciała o zapachu skórki pomarańczy, z szybko wchłaniającą się formułą, która zawiera Actisculpt™- połączenie ekstraktu z korzenia Coleus Forskohlli i ekstraktu z Commiphora Mukul, które uzupełniają swoje działania, by efektywnie zwalczać oznaki cellulitu oraz poprawić napięcie i elastyczność skóry.

Składniki aktywne:

• Pokrzywa indyjska (Coleus forskohlii) zawiera forskolinę, która, działając podobnie do adrenaliny, zwiększa spalanie tkanki tłuszczowej, przy jednoczesnym oszczędzaniu tkanki mięśniowej, co jest istotne dla zachowania harmonijnej sylwetki.

•  Guggul (Commiphora Mukul) jest jednym z najstarszych i najbardziej znanych środków roślinnych medycyny ajurwedyjskiej, wykorzystywanym do zwalczania i przeciwdziałania nadmiernemu rozrostowi tkanki tłuszczowej. Przyśpiesza metabolizm komórkowy, zwiększa spalanie tłuszczów oraz produkcję ciepła, poprawia krążenie krwi i oczyszcza ją z toksyn, których gromadzenie się jest jedną z przyczyn cellulitu.

Stosowanie: Nałóż GOSH ACTUELLE ANTI-CELLULITE GEL na obszary problemowe i wmasuj okrężnymi ruchami do całkowitego wchłonięcia produktu w skórę. Dla uzyskania jak najlepszych rezultatów zastosuj również Gosh Actuelle Anticellulite Body Lotion oraz  Gosh Antycellulite Shower Gel. Produkt może być stosowany codziennie, rano i wieczorem.

Cena 59,90 PLN

GOSH ACTUELLE ANTI-CELLULITE BODY LOTION
Antycellulitowy balsam do ciała
Luksusowy balsam o zapachu skórki z pomarańczy. Niezwykle delikatna, lekka emulsja, która zawiera ekstrakt z korzenia Coleus Forskohlli i ekstrakt z Commiphora Mukul Resin – działające w celu redukcji cellulitu oraz poprawiające kondycję i wygląd skóry.

Składniki aktywne:
  •  Pokrzywa indyjska (Coleus forskohlii) zawiera forskolinę, która, działając podobnie do adrenaliny, zwiększa spalanie tkanki tłuszczowej, przy jednoczesnym oszczędzaniu tkanki mięśniowej, co jest istotne dla zachowania harmonijnej sylwetki.

Stosowanie: Nałóż balsam równomiernie na całe ciało. Dla uzyskania jak najlepszych rezultatów przed nałożeniem balsamu zastosuj  GOSH ACTUELLE ANTI-CELLULITE GEL. Produkt może być stosowany codziennie, rano i wieczorem.

Cena 55 PLN

GOSH ACTUELLE ANTI-CELLULITE SHOWER & BATH
Antycellulitowy żel pod prysznic i do kąpieli
Antycellulitowy żel pod prysznic i do kąpieli. Zawiera ekstrakt z korzenia Coleus Forskohlli i ekstrakt z Commiphora Mukul – działające w celu redukcji cellulitu i poprawy wyglądu i stanu skóry. Pozostawia skórę przyjemnie odświeżoną od stóp do głów.

Składniki aktywne:

• Guggul (Commiphora Mukul) jest jednym z najstarszych i najbardziej znanych środków roślinnych medycyny ajurwedyjskiej, wykorzystywanym do zwalczania i przeciwdziałania nadmiernemu rozrostowi tkanki tłuszczowej. Przyśpiesza metabolizm komórkowy, zwiększa spalanie tłuszczów oraz produkcję ciepła, poprawia krążenie krwi i oczyszcza ją z toksyn, których gromadzenie się jest jedną z przyczyn cellulitu.

Stosowanie: nałożyć żel bezpośrednio na dłonie lub na gąbkę. Wmasować delikatnie w skórę i spłukać ciepłą wodą. Można również 5 ml (łyżkę) żelu wlać do wanny i przez 20 minut rozkoszować się przyjemną kąpielą. Dla uzyskania jak najlepszych efektów po każdej kąpieli zastosuj żel na cellulit i balsam do ciała z serii Actuelle Anticellulit.

Cena 49,90 PLN

GOSH ACTUELLE Olive Gel  SHOWER & BATH
Odżywczo – nawilżający  żel pod prysznic i do kąpieli
Połączenie olejku z oliwek i ekstraktu z liścia z drzewa oliwnego zapewnia maksymalne odżywienie i nawilżenie skóry.
Pozostawia skórę przyjemnie odświeżoną od stóp do głów.

Stosowanie: nałożyć żel do kąpieli bezpośrednio na dłonie lub na gąbkę. Wmasować delikatnie w skórę i spłukać ciepłą wodą. Można również 5 ml (łyżkę) żelu wlać do wanny i przez 20 minut rozkoszować się przyjemną kąpielą. Dla uzyskania jak najlepszych efektów po każdej kąpieli zastosuj balsam Gosh Actuelle Olive Lotnio.

Cena 45 PLN

GOSH ACTUELLE Olive SHOWER MILK
Mleczko do ciała

Jest luksusowym, zdrowym i efektywnym sposobem nawilżenia skóry.
To bogate i jedwabiste mleczko natychmiast się wchłania, pozostawiając widoczne efekty. Skóra jest bardziej miękka, odżywiona i nawilżona. Połączenie olejku z oliwek i ekstraktu z liścia z drzewa oliwnego zapewnia maksymalną ochronę i nawilżenie skóry.
Stosować po zakończeniu kuracji antycellulitowej lub jako samodzielny produkt.

Stosowanie:
Wmasować mleczko w skórę ciała po uprzedniej kąpieli lub prysznicu. Preparat do codziennego stosowania, zarówno rano jak i wieczorem.

Cena 49,90 PLN