Badanie polegało na osobistych wywiadach z Polkami zamieszkującymi średnie i duże miasta na temat zawartości ich kosmetyczek. Wgląd do torebek kobiet potwierdził, iż panie doceniły i doceniają wysoką jakość cieni Planète, ich barwną i żywą kolorystykę, a także atrakcyjną cenę. Nie bez powodu zatem nagrodzony produkt zyskał, od momentu wprowadzenia go na rynek w 2006 roku, miano najchętniej kupowanego kosmetyku w kategorii: makijaż oczu.
PERŁA 2006 nie jest jedynym dowodem uznania dla Bell.
Firma jest laureatem także wielu innych prestiżowych nagród, w tym między innymi:
- NEFRETETE 2006, przyznaną przez pismo „Kosmetyka i Kosmetologia” dla pudrów Bell 4 Visions
- KOSMETYKON/KOSMETYK ROKU 2005, przyznaną przez pismo „Kosmetyki&Biznes” dla lakierów do paznokci Nail Master oraz cieni w piance Mousse
- OSCAR Kosmetyków 2002, przyznaną przez miesięcznik „Kosmetyki” za błyszczyk do ust SuperShining Lip Gloss
- OSCAR Kosmetyków 2000, przyznaną przez miesięcznik, „Kosmetyki” za „jakość i nowatorstwo produktu” dla marki Bell.
BELL jest obecna na polskim rynku od 1988 roku. Obecnie kosmetyki tej Firmy są znane między innymi na rynkach: niemieckim, słowackim, czeskim, rosyjskim, ukraińskim. Firma oferuje swoim klientkom następujące marki: Bell oraz Look.
Źróło: 7 Public Relations
KOMENTARZE