Defensil oraz Celligent - nowości od Rahn
22.11.2010
Komórki macierzyste naskórka odgrywają kluczową rolę w procesie regeneracji i reepitalizacji po zranieniach . Są one odpowiedzialne za utrzymanie homeostazy w obszarze uszkodzonego naskórka , ich obecność i wysoki stopień aktywności zapewnia skórze młody wygląd.

Szwajcarska firma Rahn doskonale rozumie jak istotną rolę odgrywają komórki macierzyste naskórka, dlatego też wprowadza na rynek 2 nowe produkty , których działanie ma na celu ich ochronę .

Pierwszą substancją czynną jest Defensil , która swym działaniem zapewnia ochronę dla skóry wrażliwej, łagodzi podrażnienia wywołane działaniem czynników fizycznych oraz chemicznych, wykazuje charakter przeciwzapalny, niweluje zaczerwienienie skóry.

INCI: Octyldodecanol, Echium Planta-gineum Seed Oil, Cardiospermum Halicacabum Flower/Leaf/Vine Extract, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil Unsaponifiables.

Zastosowanie: produkty przeznaczone do pielęgnacji skór wrażliwej, produkty dla dzieci, balsamy do ust, kosmetyki po depilacji, produkty po opalaniu.

Drugą substancją aktywną jest Celligent – produkt ten swym działaniem chroni komórki skóry oraz ich DNA przed uszkadzającym działaniem promieni UV. Sprzyja ich regeneracji oraz zimniejsza rumień skórny .

INCI Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Ethyl Ferulate, Polyglyceryl-5 Trioleate, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract, Aqua, Disodium Uridine Phosphate