Biotechnologia.pl
łączymy wszystkie strony biobiznesu
CoolBrands dla marki Dr Irena Eris
24.01.2006
W pierwszej polskiej edycji międzynarodowego konkursu CoolBrands marka Dr Irena Eris uznana została za jedną z najbardziej pożądanych i modnych marek kosmetycznych wśród młodych konsumentów.


Projekt CoolBrands, którego celem jest wyłonienie najsilniejszych i jednocześnie najmodniejszych marek polskiego rynku, jest uzupełnieniem międzynarodowego konkursu Superbrands, w którym marka Dr Irena Eris, jako jedyna polska marka kosmetyczna, otrzymała w zeszłym roku zaszczytny tytuł Superbrands 2005. Tegoroczna edycja konkursu organizowana była jednocześnie w Czechach, Danii, Holandii, Finlandii, Francji, Niemczech, Finlandii, Grecji, Islandii, Irlandii, Norwegii, Portugalii, Rosji, Hiszpanii, Szwajcarii, UK, Szwecji, na Węgrzech, we Włoszech i po raz pierwszy - w Polsce. Marki nagrodzone tytułem CoolBrands są obiektem pożądania wśród młodych osób wyznaczających trendy i wywierających wpływ na opinię publiczną, a ich użytkownicy postrzegani są jako ludzie o wyjątkowym guście i stylu. Badania konsumenckie w Europie określiły pięć cech "cool" - aby być "cool", marka musi mieć styl, być innowacyjna, oryginalna, autentyczna i wyjątkowa. I tym razem marka Dr Irena Eris jest jedyną polską marką nagrodzoną tym tytułem w kategorii: Kosmetyki. Otrzymując tę nagrodę znalazła się w gronie laureatów: Armani, Chanel, Dior, Boss, Gucci, Givenchy, Estee Lauder, Biotherm, Dolce&Gabbana czy Shisheido.

KOMENTARZE
Newsletter