Caudalie planuje rozwój na rynkach w USA i Chinach.
Francuska firma kosmetyczna Caudalie planuje rozwój marki na rynkach amerykańskim i chińskim.
Już od dwóch lat, firma dysponuje tzw. winą terapią SPA oraz winiarnią, która znajduje się obecnie na czwartym piętrze w New York Plaza. W fazie realizacji jest projekt przeniesienia obecnej siedziby winiarni i gabinetu SPA do Nowego Jorku, gdzie planowane jest utworzenie stałej bazy firmy. Ma to nastąpić już we wrześniu. „Caudalie posiada w swojej ofercie już ponad 400 produktów, obecnie sprzedawanych za pośrednictwem sieci dystrybucji Sephora w USA. Nasz cel to stać się światowej sławy marką a to tego niezbędna jest stałą obecność na rynkach USA i innych krajów” powiedział Mathilde Thomas, współzałożyciel marki Caudalie.
Sprzedaż w Europie jest możliwa do osiągnięcia poprzez sieć aptek, natomiast w Rosji, USA i Chinach rynki są obecnie zdominowane przez perfumerie i sklepy dużych sieci handlowych. Dział sprzedaży online wkrótce zostanie uruchomiony i rozwój marki w Chinach będzie możliwy w lutym.
W tym roku firma spodziewa się sprzedaży w wysokości około 10 milionów dolarów na krajowych rynkach, co stanowi 10% ogółu. Całkowita sprzedaż w 2009 roku wzrosła o 8% z czego 45% zysku pochodziła z rynków poza Francją, głównie w pozostałej części Europy.
Źródło: www.cosmeticsbusiness.com
red. Aleksandra Sęda
KOMENTARZE