Biotechnologia.pl
łączymy wszystkie strony biobiznesu
Beauty International Düsseldorf 2006 - udany początek wiosny w branży kosmetycznej
03.04.2006
Profesjonalne targi Beauty International „oczyściły pory” i po raz kolejny potwierdziły swoje miejsce jako numer 1 w branży.
Wystawcy i ponad 50 000 odwiedzających z 23 krajów (między innymi Indonezja, Pakistan, Europa Wschodnia) byli wyjątkowo zadowoleni z przebiegu imprezy, która odbyła się w trzeci weekend marca.

Przewodniczący i dyrektor generalny targów, Werner M. Dornscheidt, bardzo pozytywnie wypowiedział się na temat trwającej trzy dni imprezy. „Zarówno liczba odwiedzających, jak i ich jakość dalece przeszły nasze oczekiwania“, powiedział. Fakt, iż dwie trzecie odwiedzających stanowili stali bywalcy, mówi sam za siebie i podkreśla rolę miejsca targowego Düsseldorf jako metropolii kreującej nowe trendy. Z przeprowadzonej ankiety wynika, że 71 procent odwiedzających złożyło zamówienie bezpośrednio w trakcie trwania targów lub też złoży po targach; 77 procent podało, że targi Beauty International są dla nich najważniejszą imprezą, na której mogą dowiedzieć się o trendach i nowościach. „Beauty International stanowi udany początek wiosny w branży kosmetycznej“, powiedział kierownik projektu Helmut Winkler. Specjalistyczne targi wyznaczają trendy w wielu obszarach kosmetyki profesjonalnej. „Ta impreza to potężny bodziec dla całej branży“, podkreślił. Szczególną rolę odgrywają tu warsztaty. 44 procent odwiedzających jest zainteresowanych programem towarzyszącym. Przestronne oazy wellness, wysmakowany design oraz najwyższej jakości stoiska decydowały o obrazie hal od 9 do 12. Podczas największych na świecie targów kosmetyki usługowej odwiedzający mogli dowiedzieć się od 1 029 wystawców i marek o wszystkich trendach i nowościach z zakresu kosmetyki, stylizacji paznokci, pielęgnacji stóp i wellness. W kolorystyce Beauty International DÜSSELDORF 2006 przeważały harmonijne, jasne, naturalne kolory piaskowe, zestawione z ciemnymi akcentami oliwki, brązu i kamienia. Obok wellness ważną rolę odgrywał temat „Profilaktyka zdrowotna w kosmetyce”. „Ten temat zyskuje na znaczeniu, przede wszystkim wśród kosmetyczek“, podkreślił kierownik merytoryczny warsztatów, prof. Michael Schmidt. Ogółem w programie brało udział 10 000 odwiedzających. Wspaniale przyjęta została specjalnie wydzielona przestrzeń „DaySpa/Sinneswelten Wellness” (Zmysłowe Światy Wellness), która powstała przy współpracy z Niemieckim Związkiem Wellness. „Dziesięć stanowisk zabiegowych oraz wykłady przy głównym miejscu spotkań cieszyły się uznaniem“, potwierdził Lutz Hertel z Niemieckiego Związku Wellness. Odwiedzający zjawili się na targach dobrze przygotowani oraz z konkretnymi pytaniami. W tym roku szczególną uwagę zwrócił wysoki poziom fachowości odwiedzających. „Jakość odwiedzających jest niezmiernie wysoka. Pomysł zaostrzonej selekcji odwiedzających rzeczywiście się sprawdził”, stwierdził Hans Paulig z MAHA (kosmetyki do paznokci). Ileana Schnell/American Nails: „Targi Beauty International są pod każdym względem doskonałe”. Sylvia Troska z alessandro była, podobnie jak wielu innych wystawców, zadowolona z doskonałego przebiegu imprezy już pierwszego dnia. „Już w piątek mieliśmy trzykrotnie większą liczbę zamówień w porównaniu z latami ubiegłymi”. Wśród wygłoszonych opinii szczególnie wyraźnie przewijał się wątek: Znów widoczne są tendencje zwyżkowe, gospodarka przeżywa wzrost. „Nasza ósma edycja targów Beauty International była żywotna i dynamiczna; odczuwamy wyraźny ruch na rynku, znów wszystko zmierza naprzód“, powiedziała Christine Berliner z Clarinsa. Nakłady inwestycyjne przybrały na sile, potwierdził także Rudolf Weyergans (firma Weyergans): „Trendy zmierzają ku zabiegom przynoszącym wymierne efekty; wielu z naszych odwiedzających pochodzi z branży hotelarskiej, a hotele prężnie inwestują w profilaktykę." Według Heinen-Schütz (firma Cosmomed): „Ta edycja była znacznie lepsza od poprzednich. Zachowania konsumenckie przybrały na sile, odnotowaliśmy duże zainteresowanie nowymi inwestycjami”. „Istnieje potencjał” tę opinię potwierdził również Sammy Gharieni (firma Gharieni). Poziom fachowości odwiedzających jest wysoki, a ich liczba zadowalająca. Tego samego zdania jest Jobst-Peter Gerlach-von Waldthausen (firma Gehwohl): „Targi pod wieloma względami wygrały. Düsseldorf jest dla nas wyjątkowo interesujący jako miejsce targowe“. Martin La Fontaine, przewodniczący Związku Preparatów Kosmetycznych i Producentów Urządzeń (VKPG), był przede wszystkim pod wrażeniem galerii nowości z jej dwudziestoma czteroma nowościami. Odwiedzający, którzy obejrzeli galerię, przychodzili następnie bezpośrednio do nas i pytali właśnie o wystawione tam produkty. Kolejne targi Beauty International Düsseldorf odbędą się w marcu 2007.

KOMENTARZE
news

<Lipiec 2019>

pnwtśrczptsbnd
1
2
4
5
6
7
8
9
10
11
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
Newsletter