W oficjalnym otwarciu targów uczestniczyła Kierownik Wydziału Promocji Handlu i Inwestycji Ambasady RP w Ankarze, pani Olga Ratusińska, która zaprosiła do odwiedzenia Polskiego Pawilonu Narodowego. W ramach wspólnego, narodowego bloku wystawiły się firmy: Verona, Bandi, Bielenda, Clarena, Ava oraz Beauty Face.
Wystawcy mieli szansę zwrócić uwagę kupców z Turcji oraz Afryki Północnej, Azji Zachodniej i Europy Wschodniej, których – zgodnie z hasłem targów Meet the ‘Beauty’ where the continents meet - przyciągnęła impreza w Stambule.
Podczas tegorocznej edycji targów, mocno reprezentowane były polskie kosmetyki profesjonalne. Na stoisku firmy Bandi kosmetyczka wykonywała nawet zabiegi, stosując produkty firmy.
Wystawcy prezentowali się na targach Beauty Eurasia (13-15 czerwca 2013) w ramach Branżowego Programu Promocji Branży Przemysłu Kosmetycznego, który na zlecenie Ministerstwa Gospodarki realizuje SPC House of Media.
Oto jak Targi oraz dotychczasowy udział w Branżowym Programie Promocji Branży Przemysłu Kosmetycznegooceniają uczestniczące w nich firmy:
Nina Kwestarz, Export Manager BANDI Cosmetics Sp. z o.o.: „W czasie targów miało miejsce wiele interesujących spotkań i rozmów handlowych z kupcami i dystrybutorami z takich krajów jak Irak, Iran, Azerbejdżan, Turcja, Armenia, Zjednoczone Emiraty Arabskie i inne. Polskie produkty, w tym marka BANDI, cieszyły się dużym zainteresowaniem odwiedzających. Targi Beauty Eurasia były piątym działaniem realizowanym przez BANDI Cosmetics Sp. z o.o. w ramach Branżowego Programu Promocji, trwającego od 2012 roku. Program ten przyniósł nam wiele nowych kontaktów handlowych oraz wzrost sprzedaży eksportowej.”
Katarzyna Olędzka, Brand&PR Manager Verona Products Professional Sp. z o.o.: Tegoroczną edycję targów Beauty Eurasia w Stambule oceniamy pozytywnie. Wystawialiśmy się na nich po raz drugi, jako jedna z sześciu, polskich firm. Nasze stoisko liczyło aż 35 m2, dzięki czemu udało nam się doskonale i przejrzyście zaprezentować całą naszą ofertę. Stand Verona Products Professional stanowił integralną część polskiego pawilonu narodowego, budowanego w ramach Branżowergo Programu Promocji Branży Przemysłu Kosmetycznego Polska Cosmetics. Jesteśmy pierwszą polską firmą, której wniosek oceniony został pozytywnie. Sądzimy, że całe przedsięwzięcie ma ogromy potencjał i daje niepowtarzalną szansę ekspansji eksportowej, czego sobie, jak i pozostałym polskim firmom biorącym udział w Programie serdecznie życzymy.
Larysa Dysput, właścicielka Laboratorium Kosmetycznego AVA: Targi Beauty Eurasia 2013 w Istambule, mimo niesprzyjających warunków politycznych wpływających na frekwencję zaliczamy do udanych. Nasze stoisko odwiedzili nie tylko klienci z Turcji, ale także z Bułgarii, Kazahstanu, Armenii, Gruzji i Arabii Saudyjskiej. Zainteresowanie wzbudziły nasze serie pielęgnacyjne eko posiadające certyfikat ECOCERT – ECO Linea, Eco Garden i peelingi ECO Body, jak również produkty profesjonalne z certyfikatem ECOCERT, serie wybielające White Skin, Acne Control i anti aging Zatrzymać Czas. Mam nadzieję, że kontakty nawiązane podczas Beauty Eurasia już niedługo zaowocują współpracą.
Maciej Wawrzyński, Prezes Zarządu BeautyFace: Dla kosmetyków BeautyFace udział w branżowym programie promocji jest ogromną szansą na zaistnienie i promocję marki na rynkach zagranicznych oraz pozyskanie międzynarodowych partnerów, co pozwoli na szybszy rozwój firmy. Bez udziału w programie pewnie firma nigdy nie zdecydowałaby się na udział w zagranicznych targach, gdyż wydatki na nie są ogromne, szczególnie dla tak małej firmy jak nasza.Już po 2 wydarzeniach, w których wzięliśmy udział widzimy ogromne zainteresowanie naszymi produktami.Jesteśmy dumni, że dzięki udziałowi w programie maski i zabiegi BeautyFace są już dostępne w kilku krajach.
Na podstawie materiałów prasowych SPC House of Media oraz korespondencji własnej
Agata Lebiedowska
KOMENTARZE