Biotechnologia.pl
łączymy wszystkie strony biobiznesu

Kosmetologia, Nasze szkolenia

Jak rozpocząć rozmowy z sieciami handlowymi?
Data rozpoczęcia:
2019-05-13
Data zakończenia:
2019-05-13
Organizator:
Bio-Tech Media
Miejsce
Łódź
Zarejestruj się na to szkolenie na naszym portalu!
Wypełnij formularz

 

Liczba miejsc ograniczona

 

Miejsce: Łódź, Novotel Łódź Centrum, Piłsudskiego 11A

Termin: 13 maja 2019

Czas trwania: 09.00-17.00 (1 dzień)

*godziny mogą lekko ulec zmianie.
Cena: 800-970 zł netto/osoba

*EARLY BIRDS 800 zł netto/osoba cena promocyjna przy rejestracji do 31 marca 2019
*850 zł netto/osoba cena przy rejestracji po 25 marca 2019
*900 zł netto/osoba cena promocyjna przy rejestracji po 15 kwietnia 2019
*970 zł netto/osoba cena promocyjna przy rejestracji po 1 maja 2019

 

Cel szkolenia:
 - współpraca z sieciami handlowymi w Polsce
 - kryteria doboru VENDORA (dostawcy)
 - tworzenie oferty handlowej
 - wytłumaczenie podstawowych pojęć: cena SRP,  cena net-net-net, marża, narzut, sellout, in-out
 - analiza umów handlowych
 - warsztaty

 

 

Adresaci szkolenia:

Wszyscy, którzy chcą wprowadzić swój produkt do sieci handlowych

 - pracownicy firm produkcyjnych/dystrybucyjnych
 - pracownicy działów handlowych, marketingu
 - kadra zarządzająca

 

Prelegent:

Tomasz Szacoń, RetailPoland – w latach 2009-2013 pełnił funkcję Dyrektora Handlowego spółki Barelpoland - właściciela marek Kiano, Cavion, Barel. Kierując zespołem wprowadził te marki do wszystkich polskich sieci handlowych. Aktualnie Manager Rozwoju brytyjskiej spółki Retailpoland Consulting, która doradza polskim i zagranicznym spółkom w rozwoju sprzedaży na terenie Polski. Manager z praktyczną i skuteczną wiedzą dotyczącą współpracy z sieciami handlowymi - żyje w tym temacie na co dzień.

 

Program szkolenia:

Część I.

Jak nie przegrać na starcie?
• kryteria doboru VENDORA (dostawcy) • Sp z o.o. czy działalność gospodarcza
• analiza ryzyka • udział produktu w rynku • quality manager`owie

Współpracuj zamiast handlować
• różnica między współpracą a zwykłym handlem • wsparcie SELLOUT

 

Część II.

Format oferty - jak powinna być skonstruowana

• PDF czy EXCEL? • co powinna zawierać oferta?
• co źle świadczy o firmie? (czego unikać)

Jaką cenę zasugerować
• ile dać marży/narzutu • co to jest: "cena SRP"
• co to jest cena: net-net-net • czym różni się marża od narzutu
•  opłaty półkowe – retro bonus

Jak przygotować ofertę IN-OUT
• na przykładzie Stokrotki

Jak przygotować ofertę OPE
• na przykładzie ROSSMANN

 

Część III.

Co zawiera umowa z siecią
• do czego się zobowiązujemy • Analiza kilku draftów umów
• Jak negocjować umowę ?

Zwroty towaru – na co się godzić?
Treść zaproszenia do współpracy
• Cold calling

Wsparcie SELLOUT
Znaczenie opakowania zbiorczego
• na przykładzie Biedronka

 

Część IV.

Warsztaty
• Badanie rynku Tradewatch, Webranking • Formuowanie zapytania e-mail
• Wypełnianie oferty exel •Telefon do kupca

 

 

 

Cena szkolenia:

Cena: 800-970 zł netto/osoba

*EARLY BIRDS 800 zł netto/osoba cena promocyjna przy rejestracji do 25 marca 2019
*850 zł netto/osoba cena przy rejestracji po 25 marca 2019
*900 zł netto/osoba cena promocyjna przy rejestracji po 15 kwietnia 2019
*970 zł netto/osoba cena promocyjna przy rejestracji po 1 maja 2019

 

UWAGA! 5% rabatu przy zgłoszeniu się więcej niż jednej osoby z firmy,

10% rabatu dla studentów

 

Cena szkolenia obejmuje:

- wykłady

- materiały dydaktyczne w formie papierowej

- przerwy kawowe

- lunch

- certyfikat

 

Uwaga! O uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń, gdyż liczba osób na szkoleniu jest ograniczona.

 

 

KONTAKT

Kaja Bernasińska

e-mail: kaja.bernasinska@biotechnologia.pl


 

 

UWAGA! Jesteś na diecie bezmięsnej? Zgłoś to w uwagach w formularzu rejestracyjnym

 

 

 

Newsletter