Biotechnologia.pl
łączymy wszystkie strony biobiznesu

Farmacja, Kosmetologia, Nasze szkolenia

Projektowanie produktu - co zrobić, by produkt wyróżniał się na tle konkurencji i budził zainteresowanie wśród klientów
Data rozpoczęcia:
2019-10-14
Data zakończenia:
2019-10-14
Organizator:
Bio-Tech Media
Miejsce
Łódź
Zarejestruj się na to szkolenie na naszym portalu!
Wypełnij formularz

Liczba miejsc ograniczona

 

Miejsce: Łódź, Novotel Łódź Centrum, Piłsudskiego 11A

Termin: 14 października 2019

Czas trwania: 09.00-17.00 (1 dzień)
9.00-9.30 rejestracja
9.30-17.00 szkolenie

*godziny mogą lekko ulec zmianie.
 

Cena: 800-1000 zł netto/osoba

*EARLY BIRDS 800 zł netto/osoba cena promocyjna przy rejestracji do 10 sierpnia 2019


*900 zł netto/osoba cena promocyjna przy rejestracji po 10 sierpnia do 20 września 2019
*1000 zł netto/osoba cena promocyjna przy rejestracji po 20 września 2019

 

Adresaci szkolenia:

  • pracownicy firm produkujących, dystrybuujących, eksporterów i importerów produktów kosmetycznych, chemicznych i innych (różnego szczebla)
  • dział rozwoju, sprzedaży, dział kreacji produktu, dział marketingu, przedstawiciele handlowi, managerowie i koordynatorzy, handlowcy
  • jak i wszyscy zainteresowani tematem

 

Agenda:

Projektowanie nowego produktu
  • Analiza rynku, czyli jak znależć niszę rynkową z dużym popytem
  • Badania i testy konsumenckie, czyli jak tworzyć produkty będące odpowiedzia na realne zapotrzebowanie
  • Wdrażanie rynkowe, czyli jak działać, żeby nie zmarnować potencjału nowego produktu podczas jego pierwszego kontaktu z rynkiem
Design produktu
  • Metodyka designu, czyli kto jak i za co odpowiada w procesie projektowym
  • Znaczenie koloru i opakowania na przykładzie produktów kosmetycznych, metodyka doboru rozwiązań
  • Aktualne trendy w designie (praca na przykładach z konkretnej branży uczestników szkolenia)
  • Znaczenie innowacji w designie produktowym
Otoczenie produktu
  • Marketing i PR podczas wdrażania nowego produktu - co, kiedy, z kim?
  • Działania monitorujące otoczenia rynkowe i konkurencję
  • Trwałe budowanie relacji z odbiorcami produktu - od sklepu/sieci handlowej do konsumenta
  • Antagonizm rynkowy vs kooperacja - czy lepiej działać samemu, czy wspólnie?
  • Półka sklepowa - miejsce spotkania produktu z odbiorcą
Rebranding produktu - czyli co, jesli mamy dobry produkt ale nie cieszy się zainteresowaniem?
  • Audyt identyfikacji wizualnej produktu - o co chodzi?
  • Rebrandig - rozwój marki czy sposób na sytuację kryzysową?
  • Rebranding logo - czy zmiana małgo obrazka ma zanczenie dla klienta?
  • Rebranding marki - czy trzeba iść aż tak daleko?

 

Prelegent:

Agnieszka Gąsior

Absolwentka wydziału Prawa (UJ) i Zarządzania (AE). Ponad 14 lat wszechstronnego doświadczenia zawodowego w przedmiocie prowadzenia i optymalizacji projektów powierzonych. Specjalizacja: doradztwo rynkowe, modernizacja polityki sprzedaży w przedsiębiorstwach, marketing on-line, brand management (branże: PR, marketing, informatyka, on-line sales, bankowość, ubezpieczenia, sektor budowlany, firmy produkcyjne, dystrybucyjne, innowacje, start-up'y). Od 6 lat związana z modernizacją i wdrażaniem nowoczesnych procedur sprzedaży krajowej i międzynarodowej oraz dedykowanymi szkoleniami zespołów marketingowo-sprzedażowych dla klientów polskich i międzynarodowych. Aktualnie od 4 lat Koordynator największego w Polsce holdingu prosprzedażowego na rynku Polskim, integrującego firmy odpowiadające za wszechstronne działania wspierające szeroko pojętą sprzedaż – od idei i pomysłu na nowy produkt, przez logistykę produkcji, strategię i opiekę sprzedażową nad nową marką aż po merchandising i visual-merchandising sklepowy, PR oraz marketing. Działająca zarówno w segmencie B2B jak i B2C.

 

 

Cena: 800-1000 zł netto/osoba

*EARLY BIRDS 800 zł netto/osoba cena promocyjna przy rejestracji do 10 sierpnia 2019


*900 zł netto/osoba cena promocyjna przy rejestracji po 10 sierpnia do 20 września 2019
*1000 zł netto/osoba cena promocyjna przy rejestracji po 20 września 2019

UWAGA! 5% rabatu przy zgłoszeniu się więcej niż jednej osoby z firmy,

10% rabatu dla studentów

 

Cena szkolenia obejmuje:

  • wykłady
  • materiały dydaktyczne w formie papierowej
  • przerwy kawowe
  • lunch
  • certyfikat

 

Kontakt

Adrianna Wojno

e-mail: adrianna.wojno@biotechnologia.pl

 

UWAGA! Jesteś na diecie bezmięsnej? Zgłoś to w uwagach w formularzu rejestracyjnym

 

Newsletter