Biotechnologia.pl
łączymy wszystkie strony biobiznesu

Farmacja

NutraFood Poland
Data rozpoczęcia:
2023-04-18
Data zakończenia:
2023-04-20
Organizator:
Lentewenc Sp. z o.o.
Miejsce
EXPO XXI Warszawa
Link do strony

Jedyne w Polsce targi suplementów diety i żywności funkcjonalnej!

Tysiące odwiedzających, ponad stu producentów i dystrybutorów suplementów diety, farmaceutyków oraz dostawców surowców i usług dla branży nutraceutyków spotka się ponownie w dniach 18-20 kwietnia 2023 r. w EXPO XXI na ul. Prądzyńskiego 12/14 w Warszawie.

Dlaczego NutraFood?

NutraFood Poland jest pierwszym i jedynym w Polsce wydarzeniem biznesowym, dedykowanym w całości sektorowi nutraceutyków, gdzie prezentowane są zarówno surowce, dodatki, jak i produkty finalne – żywność i napoje funkcjonalne, suplementy diety oraz inne produkty o działaniu prozdrowotnym. Za rosnącą popularnością suplementów diety stoi świadomy konsument, który obok produktów ekologicznych, clean label czy certyfikowanej żywności, poszukuje również suplementacji – nieodłącznego elementu jego codziennej diety, która ma zapewnić mu zdrowie. Targi NutraFood odbywają się w ramach największych targów B2B żywności w Polsce – WorldFood Poland. Umiejscowienie sektora NutraFood obok sektora EcoFood, dedykowanego żywności naturalnej, pozwala kupcom na łatwe odnalezienie tych produktów wśród szerokiej oferty wystawców oraz wprowadzenie ich do sieci handlowych, specjalistycznych sklepów czy aptek. Producenci mają natomiast okazję na znalezienie nowych lub alternatywnych dostawców surowców, dodatków do żywności i suplementów diety czy też usług. Sektory, prezentowane przez wystawców, to: suplementy diety, nutraucetyki i farmaceutyki, probiotyki, produkty konopne, olejki CBD, żywność i napoje funkcjonalne, surowce i dodatki do żywności, produkcja kontraktowa, suplementy naturalne, aromaty spożywcze, synbiotyki, oleje spożywcze, surowce do produkcji, witaminowe słodycze, napoje energetyczne, produkty farmaceutyczne, kapsułki płynne, prebiotyki, batony energetyczne, odżywki, barwniki oraz susz konopny.

Trendy i najnowsze regulacje w branży suplementów diety

Częste zmiany prawne dotyczące sektora suplementów diety zmuszają producentów i dystrybutorów do stałego śledzenia zmian i bycia na bieżąco, a nawet o krok do przodu z planowymi zmianami legislacyjnymi. Dlatego nieodłączną częścią targów NutraFood Poland jest cześć konferencyjna, poświęcona m.in. najnowszym regulacjom w branży, zarówno na etapie zakupu surowców, wytwarzania, jak i w łańcuchach dostaw. Podczas całodniowej konferencji Spring Agenda 2022, zrealizowanej we współpracy z PK Components, odbyło się 20 paneli, poświęconych trendom i najnowszym regulacjom w branży suplementów diety. Zadbano o to, aby prelegentami konferencji byli eksperci i praktycy branży. Do udziału zaproszono m.in. wiodące kancelarie prawne, specjalizujące się w prawie żywnościowym. Omówiono szczegółowo zagadnienia, takie jak: oświadczenia środowiskowe, znaki towarowe suplementów diety, zmiany w regulacjach krajowych i wspólnotowych, sprzedaż e-commerce nutraceutyków, kwestie zdrowotne i żywieniowe oraz wiele innych. Dzięki współpracy z Krajową Radą Suplementów i Odżywek odwiedzający mieli możliwość uzyskać odpowiedzi na swoje pytania podczas bezpłatnych indywidualnych konsultacji z czołowymi ekspertami i autorytetami z dziedziny suplementacji, którzy dzielili się swoja wiedzą i doświadczeniem w ramach cyklu spotkań pt. „Kawa z ekspertem”, zorganizowanego na stoisku KRSiO.

Strategiczne połączenie z targami WorldFood Poland

Uczestnicy Międzynarodowych Targów Żywności i Napojów WorldFood Poland są doskonałą grupą odbiorców dla Wystawców sektora NutraFood. Są to decydenci z sieci handlowych, drogeryjnych, aptek, sklepów specjalistycznych, stacji paliwowych oraz branży Wellness. Dodatkowo wystawcy mają możliwość udziału w konkursie o Złoty Medal Targów WorldFood Poland w specjalnej, dedykowanej sektorowi nutraceutyków kategorii. Jury, składające się z osób decydujących o zakupach w sieciach handlowych oraz eksperci żywieniowi ocenią ich produkty pod kątem składu, opakowania, ale też potencjału sprzedażowego. Kolejnym, niewątpliwym atutem są spotkania B2B w zorganizowanej na terenie targów strefie do matchmakingu. Za pomocą specjalnie przygotowanej platformy kupcy wybierają wystawców, których produkty wzbudziły ich zainteresowanie i umawiają indywidualne spotkania, które odbywają się w ciągu trzech dni tego wydarzenia.

Zarezerwuj stoisko już dziś!

Targi dają możliwość spotkania całej branży w jednym miejscu, wymiany doświadczeń oraz nawiązania istotnych kontaktów biznesowych. Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi najnowszymi regulacjami w branży suplementów diety? Znać najnowsze wytyczne i dobre praktyki dotyczące reklamy, prezentacji, znakowania? Poznać trendy oraz nowości? Jesteś producentem lub dystrybutorem i chciałbyś żeby Twoje produkty trafiły do szerokiej sprzedaży? Zaprezentuj swoją markę ma kolejnej edycji targów WorldFood Poland w dniach 18-20 kwietnia 2023 r. w EXPO XXI w Warszawie. Skontaktuj się z nami: info@nutrafood.pl

Newsletter