W tym roku Impact rozpocznie wiosenny sezon konferencyjny w formule hybrydowej: pierwsze wydarzenie odbędzie się 12 i 13 maja.
Obecna sytuacja epidemiologiczna nie jest powodem do optymizmu, jednak kryzys wymaga prowadzenia rozmów i wypracowywania metod jego zażegnania. Impact stawia czoła temu wyzwaniu i stara się wypełniać swoją misję pomimo niełatwej dla całego społeczeństwa sytuacji. W tym roku Impact inauguruje sezon konferencją w formule hybrydowej: publiczność zgromadzona będzie na stronie głównej Wirtualnej Polski oraz money.pl, a także na platformie Impact.
Wydarzenia Fundacji Impact znane są z nowatorskiego podejścia do dyskusji: tradycyjna formuła długich debat panelowych została zastąpiona krótkimi, dynamicznymi wystąpieniami. Poruszane podczas kongresów kwestie ukierunkowane są na przyszłość i analizę dokonujących się zmian. Wizytówką Impactu jest również ponadprzeciętna liczba gości z zagranicy.
W pierwszej w tym roku konferencji Impact, poza przedstawicielami polskiego rządu, najważniejszych urzędów oraz firm w naszym kraju, swoją obecność potwierdzili już:
* Nathalie Brzezinski, Head of Strategy Klarna,
* Nancy VanDycke, Bank Światowy,
* Peter Carlsson, Northvolt,
* Adrius Mikalauskas, Barbora.
W hybrydowej edycji wiosennej zaplanowanych jest 13 ścieżek tematycznych:
* Digital Future,
* Finance,
* E-commerce,
* Blockchain & Digital Assets,
* Energy,
* Mobility,
* Green Economy,
* Urban Next,
* Health,
* Sport,
* Art,
* Women Empowerment,
* Event Marketing Future Forecast.
Prym wieść będzie transformacja energetyczna, Krajowy Plan Odbudowy, rozwój lokalnego e-commerce oraz perspektywy sektora bankowego i ekspansja cyfrowej bankowości. Nie zabraknie tematów związanych z transformacją systemu ochrony zdrowia, rozwojem rynku kryptowalut oraz cyberbezpieczeństwem.
Na wiosenną edycję zespół Impact zaplanował ścieżkę będącą nowością na polskim rynku, Women Empowerment, traktującą o problemie dyskryminacji kobiet w życiu zawodowym, finansowym i w otoczeniu biznesowym. Dedykowana tej problematyce ścieżka ma być pierwszym krokiem do odpowiedzenia na od dawna dyskutowany w branży mediowo-konferencyjnej problem nieobecności kobiet na debatach i w mediach. Ścieżka od początku zyskała popularność, co utwierdziło nas w przekonaniu, że odpowiada na realne zapotrzebowanie rozmowy o przeciwdziałaniu marginalizacji kobiet. Specjalnie dla tej ścieżki wprowadziliśmy funkcję ambasadorów, których zadaniem jest pokazanie, że kwestia dyskryminacji kobiet nie jest jedynie problemem samych dyskryminowanych, ale dotyczy całego społeczeństwa i całego życia gospodarczego. Naszymi ambasadorami zostali już Marek Tejchman, wicenaczelny Dziennika Gazety Prawnej, Daniel Rząsa, naczelny platformy dyskusji 300Gospodarka oraz Piotr Arak, dyrektor zarządzający Polskim Instytutem Ekonomicznym.