W marcu, Benefit Cosmetics (San Francisco) wznowił produkcję swojego samoopalacza Glamazon. Jego produkcja została wstrzymana na dwa lata i pół roku tak, by firma mogła udoskonalić formułę oraz opracować nowe opakowanie.Obecnie, produkt ten dostępny jest w 1-oz. (oz. – uncja apteczna masy -wynosi ok. 31,1 g) , okrągłych buteleczkach wykończonych nakrętką z pędzelkiem. "Glamazon zawsze był pakowany w okrągłe buteleczki które wyglądem przypominają buteleczki do lakierów do paznokci”, mówi Alison Haljun, dyrektor PR.“ Jednak by nadać nowym produktom Glamazon bardziej nowoczesny wygląd, opracowaliśmy opakowanie z nadrukowanym wzorkiem ‘skóry leoparda’ na srebrnej foli, którą została owinięta nakrętka. Zabieg ten nadał opakowaniu więcej blasku i dramatu,” mówi Hannah Malott, dyrektor artystyczny firmy Benefit.
W skład serii wchodzą też błyszczyki do ust Jewels, które mogą być stosowane także jako cienie do oczu i róż.
KOMENTARZE