Promocja polskiego mleka w Rosji
17 maja rozpocznie się w Kaliningradzie wielka akcja promocyjna, której celem jest zwiększenie spożycia i rozpoznawalności produktów mleczarskich firmy Mlekovita.
Akcja zatytułowana Międzynarodowy Dzień Mleka z Mlekovitą będzie miała charakter rodzinnego festynu, w trakcie którego przewidziano atrakcje związane z promocją firmy. Oprócz różnorakich konkursów o tematyce mleczarskiej (w tym mistrzostwa w piciu mleka) i degustacji produktów, na scenie wystąpią gwiazdy regionu kaliningradzkiego oraz rosyjskiej estrady m.in. zespół „Śmietanka”. Wydarzenie poprzedza akcja promocyjna: out door, telewizja, radio oraz prasa.
W zależności od zainteresowania akcją i jej odbiorem Mlekovita będzie planowała kolejne działania na rynkach zagranicznych. Spółdzielnia nie ukrywa, że bezpośrednim celem akcji jest zwiększenie eksportu produktów mleczarskich na nowe rynki.
- Impreza sfinansowana zostanie ze środków własnych firmy, ponieważ obecnie brak jest jakiegokolwiek wsparcia rządowego na rozwój i ekspansję dużych polskich firm poza granicami kraju - mówi Adrianna Sapińska z działu marketingu SM Mlekovita.
Spółdzielnia nie bez kozery wybrała miejsce rozpoczęcia swojej zagranicznej akcji marketingowej u naszych wschodnich sąsiadów. Mlekovita jest bowiem jedyną firmą z rodzimej branży mleczarskiej, której aż trzy zakłady produkcyjne mają pozwolenie na eksport produktów do Rosji.
KOMENTARZE