Biotechnologia.pl
łączymy wszystkie strony biobiznesu
Pomysł na "Kiss Kiss"
23.01.2006
Kampania marketingowa nowej szminki firmy Guerlain została opracowana tak, by konsumenci utożsamiali szminki "Kiss Kiss" z drogocennymi klejnotami.
By osiągnąć ten cel, należało dopasować odpowiednie opakowanie, które zostało zaprojektowane oraz wyprodukowane przez firmę Rexam. "Drogocenna, zmysłowa oraz enigmatyczna” to określenia wykorzystywane przez przedstawicieli firmy Guerlain do opisania swojego nowego produktu. Biorąc pod uwagę wykorzystany do produkcji materiał (tworzywa ABS, które nadały produktowi odpowiednią masę) z pewnością jest to produkt wyjątkowy. Firma Rexam wykorzystała swoje wieloletnie doświadczenie w metalizacji złota oraz lakierowaniu UV, aby idealnie dopasować kolory poszczególnych części do całokształtu opakowania. Szminki "Kiss Kiss" zostały wyposażone w mechanizm Rouge 2000 firmy Rexam, który znany jest ze swojego doskonałego działania.

Oprac. Katarzyna Walczak.
Źródło: Web Packaging



KOMENTARZE
news

<Październik 2024>

pnwtśrczptsbnd
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
31
1
2
3
Newsletter