Biotechnologia.pl
łączymy wszystkie strony biobiznesu
PepsiCo stawia na zdrową żywność
19.08.2010
PepsiCo oświadczyła właśnie, że oczekuje na korzyści ze znaczących inwestycji poczynionych w kategorii żywności i napojów prozdrowotnych na wszystkich rynkach gdzie jest obecna.
PepsiCo oświadczyła właśnie, że oczekuje na korzyści ze znaczących inwestycji poczynionych w kategorii żywności i napojów prozdrowotnych na wszystkich rynkach gdzie jest obecna.

Derek Yach, senior vice-president for globar health policy w PepsiCo zwrócił uwagę, że rządy wielu krajów podejmują konkretne działania i restrykcje przeciwko reklamowaniu „junk foods and beverages", czyli śmieciowej żywności i napojów i powiedział, że koncern PepsiCo określił własne cele żywieniowe, aby sprostać globalnym planom zmierzającym do zmniejszenia zjawiska otyłości u dzieci.

W tym celu firma podejmuje znaczące inwestycje, stawia na innowacje mając świadomość, że dzisiejszy marketing koncentruje się na zdrowym stylu życia i zdrowym jedzeniu. Jako przykład Derek Yach podał apel Pierwszej Damy USA, pani Michelle Obama, która zwróciła się do producentów żywności i napojów o zaprzestanie reklamy niezdrowych produktów ukierunkowanej na dzieci.

Yach podał też, że PepsiCo popiera działania rządu USA i w ramach swoich celów żywieniowych zamierza w swoich globalnych markach zwiększać udział calych ziaren, owoców, warzyw, orzechów i nasion, a także zredukować o 25% zawartość sodu.

Źródło: Portal spożywczy
KOMENTARZE
news

<Maj 2024>

pnwtśrczptsbnd
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
Newsletter