Biotechnologia.pl
łączymy wszystkie strony biobiznesu
PACK DIFFERENT - targi opakowań EMBALLAGE 2008
30.01.2008
« Business, Innowacyjność, Perspektywy na przyszłość » - oto kluczowe hasła 38 edycji Międzynarodowych Targów Opakowań, które odbywać się będą w Paryżu w dniach od 17 do 21 listopada 2008.


Na piętnaście miesięcy przed tą sztandarową dla branży imprezą końca roku 2008, organizatorzy targów EMBALLAGE pragną zaznaczyć różnicę w stosunku do poprzednich edycji imprezy i zaoferować nową formułę, jeszcze bardziej reprezentatywną, o większym zasięgu międzynarodowym i bogatą w nowości.

 
Kongres Pack.Vision – forum wymiany poglądów na temat opakowań

« Pack.Vision » – 1-szy Międzynarodowy Kongres Wzornictwa Opakowań – zgromadzi główne podmioty prowadzące innowacyjną działalność w tej branży. Producenci opakowań, znane marki, agencje wzornictwa i firmy kształtujące światowe tendencje zaprezentują swoją wiedzę i doświadczenie podczas 24 konferencji rozłożonych na 5 dni trwania targów.
Inną nowością 3-ej edycji jest to, że Kongres Pack.Vision będzie się odtąd odbywać w centrum Hali n° 6, poświęconej opakowaniom i pojemnikom, i po raz pierwszy gościć będzie główne związki i zrzeszenia tej branży.


Espace Tendances – innowacyjność na honorowym miejscu

Głównym, najczęściej wymienianym przez uczestników powodem przyjazdu na targi jest możliwość zapoznania się z nowościami. Wraz z poświęconą nowym trendom ekspozycją Espace Tendances, targi EMBALLAGE szczególne miejsce zapewnią innowacyjności. Zlokalizowana przy wejściu do Hali n° 6, ekspozycja Espace Tendances prezentuje najznakomitsze i najbardziej reprezentatywne nowości (pojemniki, maszyny, oprogramowanie, akcesoria) spośród blisko 500 nowych produktów zapowiadanych przez wystawców na każdą edycję targów.
Jako prawdziwe skupisko innowacji, ekspozycja Espace Tendances będzie dla wszystkich  odwiedzających targi wyjątkową okazją do wyrobienia sobie syntetycznej wizji obecnych i przyszłych tendencji branży opakowań.


Obserwatorium Opakowań – unikalny barometr rynku

Z inicjatywy organizatorów targów, w grudniu 2005 r. powstało Obserwatorium Opakowań, którego ambicją jest dysponowanie narzędziem do stałego, strategicznego i ekonomicznego monitorowania perspektyw działalności dla poszczególnych sektorów tej branży na terenie Francji.

Dzięki zaangażowaniu i wsparciu ze strony najważniejszych związków branżowych i organizacji zawodowych, targi EMBALLAGE w listopadzie 2007 ogłoszą wyniki swojego drugiego opracowania poświęconego głównym wyzwaniom sektora do roku 2010.
Będzie to bogata w informacje wizja producentów, wytwórców urządzeń i użytkowników …

Gold Meetings - indywidualne spotkania biznesowe dla liczących się kupców

Gold Meetings jest nową usługą mającą na celu organizowanie ściśle ukierunkowanych spotkań biznesowych zapewniających nawiązanie kontaktów pomiędzy kupującymi i sprzedającymi podczas trwania targów. Ta zindywidualizowana usługa umożliwia francuskim i zagranicznym gościom, pracującym nad konkretnymi projektami, spotkanie się z właściwymi wystawcami, a dla wystawców - skorzystanie z dodatkowych możliwości prowadzenia interesów.


Wszystkie te imprezy towarzyszące i nowe usługi, wprowadzane przy każdej kolejnej edycji, czynią z targów EMBALLAGE, coraz to nową, unikalną imprezę.  Te szczególne cechy mają sens i znajdują uzasadnienie, ponieważ EMBALLAGE to również - i przede wszystkim - miejsce prowadzenia biznesu, gdzie reprezentatywnośc oferty nigdy nie zawiodła. Dowodem tego jest fakt, że na 15 miesięcy przed otwarciem imprezy, blisko 60% powierzchni wystawienniczej targów EMBALLAGE 2008 jest już zarezerwowane. To dobre rokowania dla edycji 2008 !!

Źródło: UBIFRANCE
KOMENTARZE
Newsletter