Należało więc znaleźć formułę makijażu, zdolną maskować niedoskonałości podkreślane przez obraz cyfrowy, przy pozostawieniu na skórze naturalnej powłoki.
Będący efektem 2-letnich badań, NUMERIC PROOF postawił sobie za zadanie sprostanie tym nowym wymogom technicznym, związanym z obrazem cyfrowym. Poczynione wysiłki zaowocowały opracowaniem podkładu o konsystencji łączącej w sobie zarówno zdolności kryjące jak i transparentnej, zapewniającej tę subtelną równowagę, którą daje makijaż matowy, a mimo wszystko rozświetlający. Skóra swobodnie oddycha, rysy na obrazie pozostają naturalne, a twarz zachowuje promienny wygląd we wszelkich okolicznościach. NUMERIC PROOF stał się we Francji wzorcową marką w zakresie profesjonalnego makijażu „wysokiej rozdzielczości”.
Po 3 latach istnienia, NUMERIC PROOF oferuje szeroką gamę kosmetyków, na którą składa się blisko 200 pozycji katalogowych, wykraczających poza podkłady i produkty do upiększania cery. Potwierdza też swoją renomę we wszystkich segmentach produktów do makijażu : cera, ciało, oczy, usta i akcesoria (pędzelki, gąbki, torby na profesjonalne kosmetyki i inne produkty).
Będący czymś więcej niż tylko referencyjną marką dla zawodowych charakteryzatorów i wizażystów (3000 użytkowników na całym świecie), NUMERIC PROOF jest w chwili obecnej rozwiązaniem przeznaczonym dla wszystkich osób przywiązujących dużą wagę do swojego image i pragnących wyeksponować cały potencjał swej urody. Odpowiadające wysokim wymaganiom produkty NUMERIC PROOF przeznaczone są dla tych wszystkich, którzy poszukują wysokiej precyzji, komfortu i trwałości.
Stworzona w Paryżu marka NUMERIC PROOF, mająca już na swym koncie znaczący rozwój, obecna jest w 11 krajach świata, w tym we Francji, w Stanach Zjednoczonych, w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Korei Południowej, na Tajwanie, a także w Zjednoczonych Emiratach Arabskich i w Kuwejcie. Oferuje ona bowiem gamę odcieni i rozwiązań w zakresie makijażu, które nadają się dla wszystkich karnacji.
NUMERIC PROOF jest marką francuskiej firmy DISTRIMAQ, specjalizującej się w dystrybucji kosmetyków do makijażu, która w swoim sklepie PLEIN FARD* w Paryżu sprzedaje blisko 30 wielkich marek kosmetyków do użytku profesjonalnego i nie tylko (Bobbi Brown, Ben Nye, Clinique, T. Leclerc, Mehron, Sebastian, itp.), a część z nich na zasadzie wyłączności.
KOMENTARZE