Nowości DIBI
01.02.2006
Od ponad 30 lat DIBI (Divisione Biotechnologica) firma - matka włoskiego koncernu GTS Group S.p.A. wytwarza i sprzedaje produkty, wyposażenie i usługi dla rynku kosmetyki profesjonalnej.
Co roku firma reinwestuje znaczną część zysków w badania i rozwój nowych technologii, wprowadzając na rynek około 65 nowych produktów. Początek 2006 roku, to również czas wielu premier rynkowych. Na tegorocznych, największych targach kosmetycznych Cosmoprof w Bolonii, firma zaprezentuje miedzy innymi dwie nowości: Dibi - Hydra System oraz Olos Territoria – Anima di Vulcano.

DIBI Hydra System – nowa koncepcja nawilżania Dibi w poszukiwaniu nowych rozwiązań pielęgnacyjnych, zrewolucjonizowała koncepcję procesu nawilżania. Naukowcy stwierdzili, iż niewystarczające jest nawilżanie zewnętrznych warstw naskórka. Należy pobudzić i stymulować naturalne procesy we wnętrzu tkanek, by trwale zwiększyć rezerwy wody w skórze. Program Hydra System jest przełomem w sektorze kosmetyki nawilżającej. Zastosowanie najnowszej generacji substancji nawilżających, pozwoliło stworzyć innowacyjny system pielęgnacyjny, który działa wielokierunkowo – poza tradycyjnym działaniem również reaktywuje fizjologiczne mechanizmy nawilżające skóry.

Olos Territoria Anima di Vulcano – aktywne minerały wulkaniczne Zainspirowana starożytną wiedzą i niezwykłym pięknem okolic wulkanu Etna marka Olos Natura stworzyła najnowszy program pielęgnacyjny dla skóry twarzy i dłoni. Anima di Vulcano jest pierwszym zabiegiem z serii Territoria, która czerpie swoje pielęgnacyjne właściwości z wnętrza Ziemi. Tchnięcie życia w uśpione do tej pory minerały rozbudziły w nich dobroczynne dla skóry właściwości. Dają skórze energię, która dotychczas uśpiona była w wulkanicznych skałach. Z siłą płynącej lawy niosą esencje natury, które są cenne zarówno dla skóry jak i dla ducha.