Firma postanowiła zmienić opakowania całej swojej serii z Wit C na opakowania zaprojektowane przez
Pentagram (Austin, TX). Nowe opakowania ukażą się w sklepach w styczniu 2005. Będą miały niebiesko białe barwy oraz skoordynowane elementy, zaprojektowane by ujednolicić coraz bardziej rozrastające się linię produktów, jednocześnie odzwierciedlając kliniczne i naukowe dziedzictwo firmy.
Etykiety i pudełka zaprojektowano by subtelnie przypominały naczynia laboratoryjne, z nadrukowaną miarką na bokach, taką samą jak ta na tubkach testujących czy zlewkach.
Jednak dla firmy SkinCeuticals, w opakowaniach liczy się przede wszystkim funkcjonalność. Podstawą dobrego opakowania jest jego współdziałanie z preparatem w nim zamieszczonym.
Zarówno rewitalizujący jak i wygładzający toner firmy SkinCeuticals, opakowany jest w wysoki cylinder z pompką z bawełnianym wacikiem. Jest ona o wiele lepsza niż pompka sprayowa ponieważ umożliwia bezpośrednie aplikowanie produktu na wacik bez potrzeby podnoszenia pojemnika. Gdy projektuje się produkty do profesjonalnego użytku, trzeba zawsze pamiętać by były wygodne w użyciu jedną ręką.
Najnowszymi produktami SkinCeuticals są krem wygładzający skórę oraz krem pod oczy. Zapakowane są one w szklane butle z pompkami zaprojektowanymi przez Pfeiffer of America .
KOMENTARZE