Biotechnologia.pl
łączymy wszystkie strony biobiznesu
Lirene w czołówce firm kosmetycznych
16.02.2012

Po raz drugi marka Lirene została uhonorowana tytułem Superbrands 2012, zajmując miejsce w pierwszej piątce obecnych w zestawieniu polskich marek kosmetycznych wybranych przez tzw. Radę Marek i głosowanie konsumenckie. Polki wysoko oceniły również nowości wprowadzone przez Lirene w 2011 roku. Rozświetlający balsam do ciała zdobył główną nagrodę w kategorii „Jedwabiste i wypielęgnowane ciało” w konkursie Superprodukt Świata Kobiety 2011. W plebiscycie „HIT Kosmetyczny 2011” Lirene otrzymała II nagrodę w kategorii „kosmetyki do makijażu”, a w konkursie Mój Kosmetyk 2011 konsumentki poznały jej III nagrodę.

„Ogromnie cieszymy się zarówno z osiągniętej pozycji marki w 2011 roku, jak i z nagród, które potwierdzają jakość i innowacyjność kosmetyków Lirene. Tak pozytywna ocena polskich produktów przez Polki stale motywuje nas do wytężonej pracy nad kolejnymi kosmetykami, dlatego wierzymy, że nowości, które planujemy wprowadzić w 2012 roku zostaną równie ciepło przyjęte przez Konsumentów”– mówi Joanna Orfinger, Senior Brand Manager Lirene.

red. Blanka Majda 

KOMENTARZE
Newsletter