Biotechnologia.pl
łączymy wszystkie strony biobiznesu
Lirene w czołówce firm kosmetycznych
16.02.2012

Po raz drugi marka Lirene została uhonorowana tytułem Superbrands 2012, zajmując miejsce w pierwszej piątce obecnych w zestawieniu polskich marek kosmetycznych wybranych przez tzw. Radę Marek i głosowanie konsumenckie. Polki wysoko oceniły również nowości wprowadzone przez Lirene w 2011 roku. Rozświetlający balsam do ciała zdobył główną nagrodę w kategorii „Jedwabiste i wypielęgnowane ciało” w konkursie Superprodukt Świata Kobiety 2011. W plebiscycie „HIT Kosmetyczny 2011” Lirene otrzymała II nagrodę w kategorii „kosmetyki do makijażu”, a w konkursie Mój Kosmetyk 2011 konsumentki poznały jej III nagrodę.

„Ogromnie cieszymy się zarówno z osiągniętej pozycji marki w 2011 roku, jak i z nagród, które potwierdzają jakość i innowacyjność kosmetyków Lirene. Tak pozytywna ocena polskich produktów przez Polki stale motywuje nas do wytężonej pracy nad kolejnymi kosmetykami, dlatego wierzymy, że nowości, które planujemy wprowadzić w 2012 roku zostaną równie ciepło przyjęte przez Konsumentów”– mówi Joanna Orfinger, Senior Brand Manager Lirene.

red. Blanka Majda 

KOMENTARZE
news

<Luty 2025>

pnwtśrczptsbnd
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
1
2
Newsletter