Kuracja odchudzająca Willa Krause
28.06.2006
Zestaw urządzeń wspomagający eradykację celulitu. Elementy zestawu mogą być używane jako całość (wszystkie urządzenia) lub zależnie od potrzeb każdy etap kuracji osobno.

OMNISCAN „Body scanner”- maszyna, która analizuje całe ciało i interpretuje jakość metabolizmu, ilość tkanki tłuszczowej, nawilżenie i ilość wody w skórze, masę mięśniową i dzienne zapotrzebowanie na energię. CELLSONIC NG Wykorzystuje fale ultradźwiękowe o niskiej częstotliwości (30kHz) • Działa na komórki tkanki tłuszczowej • Usuwa afektywnie celulitis stopnia 3 i 4 • Masuje ciało poprzez wibracje • Umożliwia lepszą penetrację aktywnych substancji w głąb skóry • Uwalnia i usuwa kwasy tłuszczowe BIODERM Terapia redukująca zbędne kilogramy • Efektywnie atakuje, zwalcza i usuwa celulitis stopnia 1 i 2 • Manipuluje kształtem komórek tkanki tłuszczowej i polepsza wygląd • Sześć różnej średnicy nasadek do stosowania na powierzchni całego ciała DLS 10 Usuwanie płynów z naczyń limfatycznych nóg z pomocą terapii ciśnieniowej z użyciem specjalnych butów Terapia ta wspomaga cyrkulację krwi, odchudzanie i poprawia ogólny stan zdrowia i wpływa na dobre samopoczucie. SP 3 NG Stymulacja elektryczna modelująca ciało, podczas programu odchudzającego, fizyczne trenowanie mięśni osób zranionych lub nie mogących wykonywać sportów