UWAGA! Z racji, że liczba uczestników konferencji jest ograniczona swoje uczestnictwo zgłaszać można jeszcze do 15 kwietnia.
SmartUTILITIES chce rzucić nowe światło na działanie firm energetycznych, a przede wszystkim na wewnętrzne zależności i procesy biznesowe, które bezpośrednio mają wpływ na zadowolenie klienta. I właśnie z punktu widzenia odbiorcy mediów i jego potrzeb prowadzona będzie debata. Z takiej perspektywy organizacja procesów i wsparcia informatycznego często nabiera nowego znaczenia – staje się bardziej „inteligentna”.
Konferencja nie będzie tylko spotkaniem ludzi biznesu z informatykami i klientami. Docelowo ma stać się miejscem szerszej dyskusji nad nowym pojmowaniem problemów firm infrastrukturalnych, postrzeganych poprzez pryzmat klienta końcowego. Program merytoryczny konferencji współtworzony jest z Konsorcjum Smart Power Grids – Polska.
Program smartUTILITIES 2011 skupi się przede wszystkim na prezentacji inteligentnych i nowoczesnych rozwiązań, ułatwiających zarządzanie dostawami i sprzedażą mediów. Ważne jest także racjonalne wykorzystywanie mediów przez klienta końcowego. Dostawcy i sprzedawcy zaoferują szereg „smart” rozwiązań, pokazujące klientom nowe możliwości. Rozwiązania te pozwolą na bardziej ekonomiczne, ale zarazem efektywniejsze wykorzystywanie mediów. Pokażą na przykład, jak odbiorca może oszczędzać energię, pomogą mu wybrać właściwego dostawcę i sprzedawcę usług oraz odpowiednie taryfy, ale też dobrać odpowiedni sprzęt, czy przygotować ten sprzęt do intensywnej eksploatacji.
Efektywne wprowadzenie inteligencji do firm infrastrukturalnych nie uda się jednak bez zaawansowanych systemów teleinformacyjnych. Tym samym klient nie będzie mógł korzystać z nowoczesnych „smart” rozwiązań i nie będzie zadowolony. Konferencja będzie miała swój wkład w polepszanie relacji i rozwój inteligencji firm branży utilities oraz inteligencji odbiorców.
Więcej informacji na www.sygnity.pl
Red. Tomasz Sznerch
KOMENTARZE