Promocyjne opakowanie zostało zaprojektowane tak, by mieściło dwa dowolnie zestawione flakoniki perfum “LE MALE”, “CLASSIQUE Eau de Toilette”, “CLASSIQUE Eau de Parfum,” czy FRAGILE. Stylowa puszka o cylindrycznym kształcie mierzy 140mm x 200mm. By osiągnąć tak wyrafinowany wygląd, firma Crown wydrukowała i wyprodukowała puszki o czterech różnych rozmiarach otworów (od 0.7 do 1.5 mm). Opakowanie zostało wyposażone w nadruki zarówno po jednanej jak i po drugiej stronie (zarówno na puszce jak i na podstwie). Opakowanie dostępne jest w wersji różowej, niebieskiej, srebrnej oraz złotej z matowym wykończeniem. “Zarówno zapach “LE MALE” jak i kolekcja “CLASSIQUE” zyskały miano światowych bestsellerów. Mając do dyspozycji tak popularne, wysokojakościowe produkty, potrzebowaliśmy wyjątkowego opakowania , które by można wykorzystać w tym świątecznym okresie do zestawów podarunkowych, „ mówi Jerôme Gabinet, Product Manager w firmie Beauté Prestige International. “Nasz design okazał się bardzo trudny w produkcji, ale firma Crown wykorzystała swoje zaawansowane technologie, by rozwiązać zaistniałe problemy i wyprodukować dokładnie taką puszkę jaką chcieliśmy.” “Nasza współpraca z firmą Jean Paul Gaultier Parfums, to świetny przykład w jaki sposób odpowiednie opakowanie może wpływać na wizerunek marki.” Jean Paul Gaultier Parfums to bardzo znana firma. Jej rzucająca się w oczy promocyjna puszka odzwierciedla wysoką jakość produktów. Opakowanie zdążyło już wywołać poruszenie pośród konsumentów i zapewne w dalszym ciągu będzie promowało markę Jean Paul Gautier, chociażby przez to, iż konsumenci zechcą je przechować do wykorzystania w swoich własnych celach."
Oprac. Katarzyna Walczak.
Źródło: Web Packaging
KOMENTARZE