Biotechnologia.pl
łączymy wszystkie strony biobiznesu
Jean Paul Gaultier - nowe promocyjne opakowanie
27.03.2006
Nowe perfumy marki Jean Paul Gautier ukazały się na rynku w okresie świąt Bożego Narodzenia 2005 roku. Zostały opakowane w specjalną puszkę wyprodukowaną przez firmę Crown Speciality Packaging.


Promocyjne opakowanie zostało zaprojektowane tak, by mieściło dwa dowolnie zestawione flakoniki perfum “LE MALE”, “CLASSIQUE Eau de Toilette”, “CLASSIQUE Eau de Parfum,” czy FRAGILE. Stylowa puszka o cylindrycznym kształcie mierzy 140mm x 200mm. By osiągnąć tak wyrafinowany wygląd, firma Crown wydrukowała i wyprodukowała puszki o czterech różnych rozmiarach otworów (od 0.7 do 1.5 mm). Opakowanie zostało wyposażone w nadruki zarówno po jednanej jak i po drugiej stronie (zarówno na puszce jak i na podstwie). Opakowanie dostępne jest w wersji różowej, niebieskiej, srebrnej oraz złotej z matowym wykończeniem. “Zarówno zapach “LE MALE” jak i kolekcja “CLASSIQUE” zyskały miano światowych bestsellerów. Mając do dyspozycji tak popularne, wysokojakościowe produkty, potrzebowaliśmy wyjątkowego opakowania , które by można wykorzystać w tym świątecznym okresie do zestawów podarunkowych, „ mówi Jerôme Gabinet, Product Manager w firmie Beauté Prestige International. “Nasz design okazał się bardzo trudny w produkcji, ale firma Crown wykorzystała swoje zaawansowane technologie, by rozwiązać zaistniałe problemy i wyprodukować dokładnie taką puszkę jaką chcieliśmy.” “Nasza współpraca z firmą Jean Paul Gaultier Parfums, to świetny przykład w jaki sposób odpowiednie opakowanie może wpływać na wizerunek marki.” Jean Paul Gaultier Parfums to bardzo znana firma. Jej rzucająca się w oczy promocyjna puszka odzwierciedla wysoką jakość produktów. Opakowanie zdążyło już wywołać poruszenie pośród konsumentów i zapewne w dalszym ciągu będzie promowało markę Jean Paul Gautier, chociażby przez to, iż konsumenci zechcą je przechować do wykorzystania w swoich własnych celach."

Oprac. Katarzyna Walczak.
Źródło: Web Packaging

KOMENTARZE
Newsletter