Flakonik został specjalnie opracowany z myślą o nowych perfumach
Cher. Projekt ten jest debiutem na rynku opakowań dla perfum projektanta
Michela Kleina, który do tej pory zajmował się projektowaniem odzieży.
Opakowanie po raz pierwszy zaprezentowano podczas targów Lux Pack w Monaco. Przedstawiciele firmy twierdzą, iż nie można dokładniej wyeksponować ostrych linii sześcianu, niż w proponowany przez nich sposób. Projekt
Michela Kleina wyeksponował czystą formę sześcianu, nie uchylając w niczym jego geometrycznym właściwościom. Perfekcji sześcianu nie zdołały również zakłócić procesy cięcia szkła.
„ Wiem, jakie efekty można osiągnąć przy wykorzystaniu czystego szkła, jednak ten flakonik prezentuje możliwości szkła w zupełnie nowy sposób” twierdzi
Burkchard Lingenberg, dyrektor ds. marketingu w firmie
Gerresheimer. Stanowi on idealne połączenie wizualnej lekkości i wagi. Tworzy odpowiednie tło dla perfum, dzięki czemu jeszcze bardziej podkreśla wyjątkowość perfum
Cher. Dzięki wytworzonej w ten sposób harmonii, można dostrzec efekt współpracy sztuki i techniki.
Przedstawiciele firmy twierdzą, iż taki efekt można osiągnąć dzięki przezroczystości oraz wyjątkowej gładkości, która pomaga w tworzeniu nieważkiego kontrapunktu do stabilności szkła w grubych ścianach opakowania. Zabieg ten jednocześnie tworzy swego rodzaju warstwę ochroną.
Dzięki subtelnej kolorystyce opakowania, ton perfumy delikatnie przenika przez ścianki nadając cieplejszy wygląd całości.
Pokrywka opakowania została zaprojektowana tak, by uzupełniała formę sześcianu.
KOMENTARZE