- Eksportujemy coraz więcej. Aby wejść do jakiegoś kraju stosujemy dwie metody. Albo nasze produkty pojawiają się pod marką własną, co jednak wymaga znacznych nakładów, aby była ona rozpoznawalna, albo produkujemy dla sieci pod ich markami własnymi. Bakoma nie ma jednej polityki. Gdzie nas stać inwestujemy w markę własną - mówi Christian Kaczmarek.
Prezes Kaczmarek podkreśla, że Bakoma jest firmą prywatną i potrzebuje szybkich zwrotów inwestycji. - Istniejemy na rynku dopiero 20 lat. To dużo i mało, dlatego nie stać nas na długotrwałe zamrażanie pieniędzy - mówi prezes Bakomy.
Bakoma S.A. jest największym polskim producentem galanterii mlecznej. Firma powstała w 1989 roku, a jako spółka akcyjna funkcjonuje od 1997 roku. Siedziba firmy znajduje się w Warszawie, a produkcja jogurtów, serków i deserów mlecznych odbywa się w nowoczesnym zakładzie w Elżbietowie koło Sochaczewa. Twist, Premium, 7 zbóż i Bakuś to najbardziej popularne marki Bakoma.
Roman Wieczokiewicz, Łukasz Stępniak
Portal Spożywczy
KOMENTARZE