Biotechnologia.pl
łączymy wszystkie strony biobiznesu
Pfizer zmiania politykę reklamową
13.09.2005
Koncern farmaceutyczny Pfizer wprowadza nowe zasady dotyczące działań reklamowych zgodne ze wskazówkami organizacji Pharmaceutical Research and Manufacturers ot America (PhRMA) w USA.


Marketerom zaleca się m.in. większe akcentowanie w komunikacji skutków ubocznych stosowania leków i zachęcanie do konsultacji z lekarzem. Pfizer jako pierwszy zdecydował się na uwzględnienie tych propozycji w swojej polityce reklamowej. W praktyce oznacza to np. umieszczanie 15-sek. informacji o skutkach ubocznych stosowania leku w spocie telewizyjnym.

KOMENTARZE
news

<Wrzesień 2025>

pnwtśrczptsbnd
1
2
3
4
MEDI-VISION Forum
2025-09-04 do 2025-09-06
CosmoPharm Pack Expo 2025
2025-09-04 do 2025-09-06
6
7
10
11
12
13
14
15
17
Kongres Nauk o Życiu BIO2025
2025-09-17 do 2025-09-20
19
Obóz Atrakcyjnych Konwentykli
2025-09-19 do 2025-09-22
20
21
24
27
28
4
5
Newsletter