Biotechnologia.pl
łączymy wszystkie strony biobiznesu
Pfizer zmiania politykę reklamową
13.09.2005
Koncern farmaceutyczny Pfizer wprowadza nowe zasady dotyczące działań reklamowych zgodne ze wskazówkami organizacji Pharmaceutical Research and Manufacturers ot America (PhRMA) w USA.


Marketerom zaleca się m.in. większe akcentowanie w komunikacji skutków ubocznych stosowania leków i zachęcanie do konsultacji z lekarzem. Pfizer jako pierwszy zdecydował się na uwzględnienie tych propozycji w swojej polityce reklamowej. W praktyce oznacza to np. umieszczanie 15-sek. informacji o skutkach ubocznych stosowania leku w spocie telewizyjnym.

KOMENTARZE
news

<Listopad 2025>

pnwtśrczptsbnd
27
31
1
2
3
4
7
8
9
10
11
12
13
Pharma Partnering US Summit 2025
2025-11-13 do 2025-11-14
14
15
16
22
23
24
25
Warsaw Medical Expo 2025
2025-11-25 do 2025-11-27
27
Tech4Life.Cyberbezpieczeństwo
2025-11-27 do 2025-11-27
29
SKINLIVE
2025-11-29 do 2025-11-30
30
Newsletter