Biotechnologia.pl
łączymy wszystkie strony biobiznesu
HASCO-LEK docenione za doskonałą komunikację z pacjentami
17.02.2006
W sondażu Europe Health, przeprowadzonym na zlecenie wydawnictwa Reader’s Digest, Hasco-Lek zostało uznane za firmę, która najlepiej informuje o swoich produktach za pośrednictwem broszur, ulotek oraz materiałów POS.


Wyniki badania ogłoszono 7 lutego na konferencji prasowej w Warszawie, podczas której przedstawiciele Hasco-Lek odebrali statuetkę Lidera Zdrowia. To wyróżnienie cieszy nas szczególnie dlatego, że w porównaniu z wielkimi koncernami wydajemy niewielkie środki na materiały o produktach, skierowane do pacjentów. Zawsze jednak dbamy, aby zawierały one rzetelne i podane w przystępnej formie informacje oraz wyróżniały się poziomem graficznym – mówi Stanisław Han, prezes Hasco-Lek. Obejmujący tematykę zdrowotną sondaż Europe Health 2005 przeprowadzono w połowie ubiegłego roku w 13 krajach Europy Zachodniej i Wschodniej. Uczestniczyło w nim blisko 24 tysiące respondentów, z czego w Polsce prawie tysiąc. Ideą tego największego w Europie badania było poznanie poziomu wiedzy społeczeństwa na temat zdrowia i opieki zdrowotnej. Jednym z aspektów było postrzeganie firm farmaceutycznych. Osoby biorące udział w sondażu wskazały najlepsze krajowe i zagraniczne firmy z tej branży, odpowiadając na pytania w czterech kategoriach: lider w dziedzinie ochrony zdrowia, firma o doskonałej reputacji, odpowiedzialna za społeczeństwo oraz oferująca produkty wysokiej jakości. Tą drogą wytypowano w sumie osiem przedsiębiorstw, które otrzymały statuetki Lidera Zdrowia. Hasco-Lek otrzymało nagrodę specjalną za doskonałą komunikację z pacjentami. - Firmy farmaceutyczne są ważnym elementem opieki zdrowotnej i dlatego tworząc tak obszerne badanie nie mogliśmy pominąć i tego aspektu. Dzięki pytaniom zawartym w naszym kwestionariuszu chcieliśmy dowiedzieć się, na ile pacjenci znają ten ogromny rynek, firmy i leki, które często ratują im życie. Mamy nadzieję, że wiedza w ten sposób zdobyta okaże się przydatna zarówno dla pacjentów, lekarzy i samych firm farmaceutycznych – mówi Alicja Fuksiewicz, odpowiedzialna za badanie Europe Health w Polsce. Hasco-Lek jest polską firmą, obecną na rynku od 22 lat. W swoim portfolio posiada ponad 170 leków, zarówno OTC, jak i recepturowych. Ma własne zaplecze rozwojowo-badawcze i wdrożyło aż cztery systemy zarządzania jakością. Eksportuje do krajów UE, USA, państw Bliskiego i Dalekiego Wschodu. Zatrudnia już ponad 400 pracowników.

KOMENTARZE
Newsletter