Doceniasz wkład pracy i wykonanie moich autorskich materiałów? To daj łapkę w górę, zostaw subskrypcję, podziel się swoją opinię! :)
W pierwszym tegorocznym odcinku programu Bio-Tech Vlog omawiam wyniki swojego artykuły pt. „Marketing farmaceutyczny w Polsce – badanie przekazów reklamowych leków, suplementów diety i wyrobów medycznych” opublikowanym na łamach czasopisma „Rozprawy społeczne”. Niniejszą wnikliwą i kompleksową analizą chcę zwrócić uwagę odbiorców, do jak dużych rozmiarów rozrósł się współczesny rynek reklam tych produktów, do jakich zagrań marketingowych potrafią posunąć się producenci, aby zdobyć uwagę konsumentów i tym samym stymulować ich decyzje zakupowe, a w konsekwencji – kreować nawyk sięgania po tabletkę w różnych, nie zawsze medycznie uzasadnionych sytuacjach minimalnego dyskomfortu.
Doceniasz wkład pracy i wykonanie moich autorskich materiałów? To daj łapkę w górę, zostaw subskrypcję, podziel się swoją opinię! :)
Fot. https://pixabay.com/pl/photos/leki-pieni%C4%85dze-lekarstwa-tabletki-257333/
KOMENTARZE