Warsztaty Bio BOOT Camp
02.03.2007
Celem Bio BOOT Camp jest pomoc naukowcom w przygotowaniu wykonalnego i opłacalnego biznes planu w celu pozyskania finansowania dla projektów oraz firmom z sektora nauk biologicznych.
Ponadto warsztaty uczą sposobu komercjalizacji badań naukowych oraz komunikacji nauki z biznesem.

Do udziału w warsztatach zaproszeni są:
  • Naukowcy z dziedziny biotechnologii, nauk biologicznych lub przemysłu farmaceutycznego, chemii - fizyki – jeśli w przyszłości będą chcieli skomercjalizować wyniki swoich badań, którzy fzięki warsztatom dowiedzą się jak wybrać model biznesowy dla przedsięwzięcia, napisać dobry biznes plan i pozyskać finansowanie;
  • Naukowcy, którzy już planują założenie lub dołączenie do istniejącej firmy typu „start-up" lub rozwijanie projektu w Inkubatorze Technologicznym;
  • Menadżerowie Projektów z dziedziny biotechnologii i nauk biologicznych, którzy rozpoczynają pracę, potrzebują narzędzi do dalszego rozwoju lub poszukują  finansowania dla realizowanych projektów;
  • Menadżerowie ośrodków i centrów biotechnologicznych;
  • Specjaliści zajmujący się transferem technologii;
  • Naukowcy z przemysłu farmaceutycznego, którzy chcą dowiedzieć się, jakie korzyści zjawiska „merger-mania”, czyli silnego trendu do zawierania fuzji przy realizacji projektów.
Warsztaty prowadzone są w języku angielskim.

Koszt uczestnictwa w warsztatach wynosi 50 Euro.

Warsztaty odbędą się w Łodzi w dniach 26-28 marca 2007.

Więcej informacji: Akcelerator Technologii Uniwersytetu Łódzkiego