Euroimplant zdobywa nowe rynki
Giełdowa spółka Euroimplant wypuściła na rynek długo oczekiwany pierwszy produkt - płatki kolagenowe do rewitalizacji wrażliwej skóry wokół oczu. Firma szacuje, że kosmetyk ten przyniesie jej około 100 tys. zł zysku miesięcznie.
To nie koniec planów dotyczących kosmetyku, bo w ciągu 2-3 miesięcy do sprzedaży mają trafić jego następne odmiany, które będą się nieznacznie różniły składem i wyglądem.
- Po wyprodukowaniu próbnej partii EuroCare zbieraliśmy opinie klientów i osób pracujących w salonach kosmetycznych. Z tych konsultacji wyciągnęliśmy jasny wniosek, że powinniśmy rozszerzyć ofertę – mówi Dariusz Śladowski.
Poszczególne odmiany preparatu będą tym samym dopasowane do tego, jaki efekt chce uzyskać konsument (przeciwzmarszczkowy, przeciw przebarwieniom czy łagodzący podrażnienia po kąpielach słonecznych) i na jakiej części ciała zamierza go używać.
EuroCare to pierwszy masowy produkt Euroimplant. Wytworzony jest całkowicie z naturalnego, wysokooczyszczonego, kolagenu, który stanowi nośnik dla substancji aktywnych biologicznie. Ponadto jest sterylny i nie zawiera żadnych konserwantów.
Spółka liczy, że produkt znajdzie zwolenników na rynku kosmetyków tak samo, jak sama firma znalazła zwolenników wśród giełdowych inwestorów. W miniony piątek, z rąk prezesa GPW Ludwika Sobolewskiego, odebrała bowiem tytuł „Najbardziej innowacyjnej spółki na NewConnect”.
- Wyróżnienie jest tym cenniejsze, że zostało przyznane przede wszystkim na podstawie opinii inwestorów – nie ukrywa zadowolenia Dariusz Śladowski.
Euroimplant zadebiutował na rynku NewConnect 18 marca 2008 roku.
KOMENTARZE