OZNAKOWANIE I OPAKOWANIE PRODUKTÓW KOSMETYCZNYCH
Aspekty prawne oznakowań, deklaracje marketingowe, innowacyjne technologie, „angażujące” opakowania
Miejsce: Łódź
Adres: hotel Tobaco, ul. Kopernika 64, 90-553
Termin: 21 Listopada 2017
Czas trwania: 09.00-16.55 (1 dzień)
Cena: 850zł netto/ osoba (UWAGA! 5% rabatu przy zgłoszeniu się na szkolenie do 20 października, + 5% rabatu przy zgłoszeniu się więcej niż jednej osoby z firmy, 10% rabatu dla studentów)
Cena szkolenia obejmuje:
- materiały dydaktyczne w formie papierowej
- przerwy kawowe
- lunch
- certyfikat
Termin zapisu: do 19.11.2017r.
Uwaga! O uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń, gdyż liczba osób na szkoleniu jest ograniczona.
Szkolenie skierowane jest do pracowników firm produkujących, dystrybuujących i importerów preparatów kosmetycznych, kadry zarządzającej, działu marketingu, działu kreacji produktu, działu badawczo-rozwojowego i badawczo-wdrożeniowego oraz technologów, a także agencji reklamowych i PR.
Celem szkolenia jest przedstawienie aktualnego stanu wiedzy związanego z:
- tworzeniem deklaracji marketingowych dotyczących produktów kosmetycznych,
- wykorzystaniem możliwości technologii druku cyfrowego,
- tworzeniem tzw. angażujących i komunikujących opakowań.
Uczestnicy szkolenia nabędą wiedzę z zakresu:
- podstawowych zasad dot. oznakowania produktów kosmetycznych,
- tworzenia oświadczeń o produkcie kosmetycznym,
- wykorzystania technologii druku cyfrowego w strategii opakowań,
- najnowszych trendów w projektowaniu etykiet i opakowań,
- tworzenia skutecznych opakowań opartych na personalizacji przekazu.
PROGRAM SZKOLENIA
Oznakowanie produktów kosmetycznych i deklaracje marketingowe
Szczegółowe omówienia art. 19 rozporządzenia 1223/2009/WE – podstawowe elementy oznakowania kosmetyku
Oznakowanie szczególnych grup produktów kosmetycznych: kosmetyki w opakowaniach aerozolowych, kosmetyki łatwopalne
Kryteria dotyczące tworzenia oświadczeń o produktach kosmetycznych wynikające z rozp. 655/2013/EU
Deklaracje „eko”, „organiczny”, „free from”, „hipoalergiczny” - omówienie przykładów
Deklaracje „z pogranicza” – deklaracje działania antybakteryjnego, leczniczego na etykietach produktów kosmetycznych
Deklaracje marketingowe na etykietach kosmetyków ochrony przeciwsłonecznej
Warsztaty – weryfikacja przykładowych etykiet/deklaracji marketingowych, omówienie najczęściej popełnianych błędów, dyskusja.
Angażuj, komunikuj, baw swoim produktem
Wykorzystanie technologii druku cyfrowego w strategii opakowań - 8 właściwości druku cyfrowego, które zmienią opakowanie.
Najnowsze trendy i tendencje w projektowaniu etykiet i opakowań kosmetycznych.
Tworzenie skutecznych opakowań opartych na personalizacji przekazu, czyli „angażujące”, „angażujące i komunikujące” opakowania oraz omówienie wyników badań związanych z personalizacją produktu.
Era „packaging mobil-ution” oraz case study – czyli nowe podejście do komunikacji z konsumentem i wskazanie sposobu na wydłużenie cyklu życia produktu za pomocą opakowania.
PRELEGENCI
Absolwentka wydziału Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Medycznego w Łodzi. Obroniła pracę magisterską
w Zakładzie Środowiskowych Zagrożeń Zdrowia Instytutu Medycyny Pracy im. prof. dr med. Jerzego Nofera w Łodzi. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Biotechnologii Medycznej. Obecnie członek Grup Roboczych działających przy Polskim Związku Przemysłu Kosmetycznego (Grupa ds. Oceny Bezpieczeństwa, Grupa Legislacyjna, Grupa Claims). Wykładowca z wieloletnim stażem - prowadzi szkolenia otwarte i zamknięte oraz wykłady na studiach podyplomowych UŁ „Bezpieczeństwo w użytkowaniu i zarządzaniu substancjami chemicznymi” i „Jakość i Bezpieczeństwo Produktów Kosmetycznych”. Autorka licznych publikacji zamieszczanych w czasopismach branżowych "Substancje i Preparaty Niebezpieczne", „Chemia i Biznes”, „Świat Przemysłu Kosmetycznego”, „Kwartalnik Chemiczny Prawo i Wiedza”. Specjalista ds. oceny bezpieczeństwa produktów kosmetycznych. Doradca w zakresie wprowadzania produktów kosmetycznych do obrotu.
Manager z wieloletnim doświadczeniem w sprzedaży, który od wielu lat zarządza własną firmą zajmującą się produkcją etykiet samoprzylepnych, współwłaściciel firmy Aniflex Sp.j. Głowacka i Wspólnicy. Ekspert w dziedzinie technologii druku cyfrowego i fleksograficznego; prelegent konferencji i kongresów związanych z branżą opakowań, autor publikacji prasowych na temat etykietowania produktów. Aktywny uczestnik prac związanych z rozwojem technologii druku etykiet samoprzylepnych.
Kierownik Działu Marketingu firmy Aniflex Sp.j. Głowacka i Wspólnicy. Posiada kilkuletnie doświadczenie w pracy na rzecz promocji i rozwoju rynku etykiet samoprzylepnych. Autorka licznych publikacji prasowych na temat trendów w projektowaniu i pakowaniu produktów oraz sposobów wyróżnienia produktu na sklepowej półce; prelegentka konferencji związanych z szeroko rozumianym tematem znakowania produktów. W Spółce Aniflex odpowiedzialna za prowadzenie działań marketingowych oraz śledzenie i wdrażanie zmian w zakresie efektywnego wykorzystania trendów związanych z projektowaniem etykiet i opakowań.
Skontakuj się z nami!
KOORDYNATOR SZKOLENIA:
Katarzyna Staniaszek
e-mail: katarzyna.staniaszek@biotechnologia.pl, tel: 782 468 130