Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego już po raz 6. zaprasza do udziału w seminarium „Dobre Praktyki Reklamy Kosmetyków”, które odbędzie się 23 marca 2016 roku w Rezydencji Klonowa Belweder przy ul. Flory 2 w Warszawie.
Seminarium będzie okazją do poznania wyników raportu EASA Alliance (European Advertising Standards Alliance) przeprowadzanego w 2015 roku w sześciu krajach UE, w tym w Polsce. Raport przedstawi jedna z jego autorek - ekspertka EASA, Ms Maria Tsoumou. Dzięki aktywnej współpracy pomiędzy firmami, których reklamy oceniano, a Związkiem, Polska w raporcie EASA wypadła znakomicie na tle badanych krajów.
Aż 98% skontrolowanych na naszym rynku reklam zostało uznanych za zgodne z wymaganiami prawa i standardami samoregulacji w reklamie. Tak dobry wynik jest sukcesem sektora kosmetycznego w Polsce i świadczy o jego odpowiedzialności.
Ważnym tematem seminarium będą również nowe kryteria Komisji Europejskiej dla deklaracji „free of” oraz hipoalergiczności. Proponujemy Państwu praktyczne warsztaty, obejmujące m.in. ocenę i dobór argumentacji w zakresie deklaracji zgłaszanych przez instytucje nadzoru w Polsce jako problematyczne: w tym deklaracji „z pogranicza”, związanych ze zdrowiem oraz „free of”.
Zapraszamy Państwa do wewnątrzsektorowej dyskusji nad deklaracjami trudnymi i wątpliwymi!
Do udziału w seminarium zapraszamy wszystkich zaangażowanych w tworzenie oraz nadzór nad komunikacją marketingową produktu kosmetycznego: specjalistów z działów marketingu, badań i rozwoju, kontroli jakości, zgodności prawnej, laboratoriów badawczych i firm doradczych.
Warto podkreślić, że seminaria Związku dotyczące dobrych praktyk tworzenia komunikacji produktów kosmetycznych cieszą się ogromnym zainteresowaniem. Dotychczas wzięło w nich udział ponad 400 uczestników!
Bardzo prosimy o zarezerwowanie tego terminu w Państwa kalendarzach oraz już dziś rejestrację online (ilość miejsca ograniczona).