Chemik Medyczny

For show action celon pharma logo
Termin ważności:
2022-07-28 - 2022-08-29
Województwo / region:
mazowieckie, Łomianki/Kiełpin
Firma:
Celon Pharma S.A.

Chemik Medyczny

Twój zakres obowiązków

• Obowiązki zgodnie z umową.

Nasze wymagania

• wyższe wykształcenie w zakresie chemii organicznej, chemii medycznej lub farmacji, szczególnie mile widziany będzie udokumentowany dorobek naukowy z dziedziny chemii medycznej, mile widziany stopień naukowy doktora;
  • minimum 4-letnie w samodzielnej pracy badawczej: doświadczenie w planowaniu i wykonywaniu syntez związków małocząsteczkowych;
  • doświadczenie w prowadzeniu syntez z wykorzystaniem reaktorów mikrofalowego i/lub przepływowego;
  • doświadczenie w oczyszczaniu mieszanin poreakcyjnych za pomocą chromatografów flash na różnych złożach;
  • umiejętność efektywnego planowania i wykonywania eksperymentów chemicznych, szczególnie syntez prowadzonych w atmosferze gazu obojętnego i warunkach bezwodnych;
  • doświadczenie w zakresie interpretacji wyników spektroskopowych, między innymi tj. NMR, MS, FTIR;
  • mile widziane doświadczenie w technikach chromatografii cieczowej (HPLC, UHPLC) z różnymi metodami detekcji.; znajomość metod LC-MS będzie dodatkowym atutem;
  • umiejętność dokumentowania postępów pracy: tworzenie dzienników laboratoryjnych, pisanie publikacji naukowych, pisanie raportów czy zgłoszeń patentowych
  • znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
  • kreatywność i umiejętność pracy w zespole.

Mile widziane

• Umiejętność pracy w interdyscyplinarnym zespole badawczym
  • Skrupulatność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych prac;
  • Umiejętność efektywnego komunikowania się z zespołem
  • Chęć uczenia się nowych technik wykorzystywanych w syntezie i projektowaniu związków małocząsteczkowych posiadających właściwości „drug-like”;
  • Entuzjazm i ciekawość naukowa, szczególnie w obszarze chemii medycznej oraz szeroko pojętego drug design & drug discovery;
  • Chęć podejmowania nowych wyzwań i zdolność myślenia out-of-the-box.

Oferujemy

• pracę w prężnie rozwijającej się firmie biofarmaceutycznej, w jednym z najnowocześniejszych centrów badawczo-rozwojowych w Polsce;
  • Udział w realizacji innowacyjnych projektów badawczych, których celem jest rozwój i wprowadzenie na rynek nowych leków małocząsteczkowych;
  • Współpracę z renomowanymi jednostkami badawczymi w Polsce i na świecie;
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenie kwalifikacji;
  • stabilne środowisko pracy;
  • pakiet świadczeń dodatkowych.

Osoby zainteresowane niniejszą ofertą prosimy o przesłanie swojego CV na adres mailowy: rekrutacja@celonpharma.com